Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som et bra prosjekt dette ;)

 

Lakken fra Claser'n, er den no tess? bra resultat og slik? Skal snart ha meg lakk, og vil ha et så bra resultat som mulig uten å punge ut store summer.. :)

 

*følger med*

 

Øyvind

5769913[/snapback]

 

 

Det er vell ikke av den beste men den er jo VELDIG billig da..80,- eller noe for 400ml..må ha mere lakk snart da blir det nok kjøpt på mekonomen..

 

SPYRO: ja, skal ha et større plexi glass til siden..men har ikke kjøpt enda.

 

Takker for kritikk

 

Inlegg nr. 200

 

:fun::fun::fun:

 

|Espen|

Endret av Espen56
Lenke til kommentar

Har ikke vannkjøling da :p og jeg har ikke råd til det så, det blir det nok neppe. jeg er ikke sikker på om jeg skal ta ut hk-plata fra dt andre kabbiset, det blir utrolig mye å dremle ut.. ellers fester jeg bare hk rett på tre plata (skal selvsakt ha sånne skruedingser mellom hk og tre plata da).

 

Brønnene foran lager jeg selv ja.. tror jeg bare lager* akkurat så mange brønner jeg trenger. Hvis jeg kjøper mere etter hvært så skjærer jeg heller ut da. :):p fint at noen komenterer da.. :)

Endret av Espen56
Lenke til kommentar
Du har ikke vinkelsliper eller stikksag, eventuelt kjenner noen som har det? Da går det fort ut. Og uansett om det er mye å dremle ut: Det er jo mye arbeid å merke opp hull til spacers

5774510[/snapback]

 

 

Ja, det ermye arbeid å merke opp hull til spacers..men det er jo litt kulere å ha pc uten den matall hk-platta..når kabbiset er av tre :)

Lenke til kommentar
Ingen andre som GIDDER  komentere?!  :p :p :p Vil jo ha litt kritikk

5774893[/snapback]

Ta det rolig, som noen sa til meg en gang: Du må vanligvis jobbe litt for å få tilbakemeldinger, det er sant det ;)

 

Ser greit ut, kassa inni kassa du ahr bygd er bare for å illustrere, sant? :p

 

Lykke til!

 

Øyvind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...