Gå til innhold

Min nye film

Gjest

Anbefalte innlegg

Denne filmen er en slags musikkfilm-storyline.

Den handelr om en ung orc som heter Kaeyaa. hun har lyst til å bli en warrior. hun går opp på fjellet og skaffer seg en rustning og våpen. I crossroades møter hun en undead som hun duelerer med. De blir venner og får ett quest som er veldig vanskerlig. I forsøket på å gjøre questet dør han. Kaeyaa tenker på han mens hun jakter. Det er kanskje litt vanskerlig å forstå, det er derfor jeg sier det da.

Jeg vil gjerne har respons og sånn.

filefront

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg kunne ha fjernet damage på interface options.

Historien kom ikke så godt fram, det skal jeg prøve å gjøre bedre på neste film. Og når vennen ble drept av quilboars fikk man ikke sett det så godt.

Men når jeg så den for andre gang, prøved jeg å dele den opp i deler og se på hver av delene hva som skjedde, da synes jeg den ble litt mer lett å forstå.

Lenke til kommentar

Hv hadde du gjort for å la han dø? logge inn på en annen server og be en lage en alliance i denne serveren og be en annen løpe ned fra ashenvale og drepe han for å lage en liten film?

Jeg brukte lissom under en time på innspillingen, og det samme på redigering.

Lenke til kommentar

Jeg hatte rett og slett ikke nok tid :no:

Men til neste film skal jeg kanskje bruke litt mer tid. I slutten ble jeg lissom litt lei av å redigere og sånn, så i stedet for å raske meg skikkerlig på slutten, bare beregnet jeg på å ikke bruke hele dagen lissom.

Lenke til kommentar

Hva var elendig med filmen bortsett fra at den var nybegynner laget? Jeg ventet ikke å komme på høyden med f.eks my life for the horde, men hva tenkte du på når du skrev elendig?

Jeg vil gjerne vite hva jeg kunne gjort bedre?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Først: Den var dårlig. Men alle nybegynnere må jo begynne et sted.

Litt konstruktiv kritikk:

- Det er en film. Man skal ikke behøve å lese historien til filmen før man ser filmen for å forstå hva som foregår. Prøv å legge til tekst inn i filmen istedet, evt voice-over, men sistnevnte er vel for avansert for en nybegynner.

- FPS'en var alt for dårlig. Førsteinntrykket trekkes fryktelig mye ned når man ser at det hakker noe forferdelig.

- Ikke noe som skjer i filmen. Tenk på hva folk synes er interessant. Ville du syntes det var interessant å se en film av en lowbie warrior som løp rundt i barrens i 2-3min?

Jeg har ikke peiling i det hele tatt på fraps, redigeringsprogram osv, men det er i hvert fall et par ting jeg syntes var dårlig med filmen.

Lenke til kommentar

Prøv å lage en film selv. Uansett, jeg synes ideen var litt genial. Og jeg kunne ikke gjort noe med FPSen. Noen av vennene mine syntes denne filmen var bedre. Synes du den er så mye mer spennende? Jeg synes den er helt ok.

Takk for tilbakemeldingen.

King_Of_Kong: Dette var lissom ikke en storsatsing. Jeg bare lagde en film fordi jeg ikke hadde noe å gjøre. Jeg tengte ikke på å gjøre det med elite bossen, jeg fant ingen heller.

Hva kunne jeg gjort, bortsett fra å fjerne damagen, for å få det til å se mer realistisk ut? Skaffe en annen til å filme?

Lenke til kommentar

Mye lagg og dårlig kvalitet, ja.

Jeg er enig at jeg kunne gjort at man forstod handlingen bedre. Men hvordan da? Jeg hadde begrenset med tid siden det var en musikk film.

Hva kunne jeg gjort bedre og hvordan?

Lenke til kommentar

Denne her var også kødde film da. Behold! Bare vent til min PvP film er ferdig du.

Men hvordan gjør man filmen skarpere og mindre laggete? Jeg satt på høyest kvalitet i windows movie maker. I fraps BETA også. BETA.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...