Gå til innhold

Nokia 6280..Themes, spill og programmer.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte vi kunne starte en egen tråd for denne Kongemobilen, hvor vi kunne legge inn linker til themes, spill og programmer.. osv osv...

Nå begynner jo denne mobilen å kommer på markedet her i Norge, det er grunnen for at jeg starter denne tråden.

Takker.. Dette var et fint topic. :thumbup:

Nå slipper jeg å lete nettet rundt etter dette..

Lenke til kommentar

Jeg har funnet MANGE bra 3d-spill til 6280, som viser fullskjerm modus. Men vet ikke om jeg kan legge linkene ut på forumet her :hmm: Om det er HELT lovlig side.

Det er Blandt Annet Fifa 05, The Sims 2 osv osv...

De er testet ut på min 6280, KNALLBRA spill :thumbup:

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Har lagt inn en del spill på mobilen nå. Ser at nesten alle av dem sliter med å ha på lyd, selv om det er tydelig at lyden skal være der.

Noen andre som har dette problemet? Det gjelder blant annet i Snake 3. I menyen har jeg musikk men ikke i spillet, slik er det på enkelte andre spill og.

Og, noen som har fått til Opera?

Lenke til kommentar
Jeg har funnet MANGE bra 3d-spill til 6280, som viser fullskjerm modus. Men vet ikke om jeg kan legge linkene ut på forumet her :hmm:  Om det er HELT lovlig side.

5791233[/snapback]

Kan du sende PM om disse linkene til meg? :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg har funnet MANGE bra 3d-spill til 6280, som viser fullskjerm modus. Men vet ikke om jeg kan legge linkene ut på forumet her :hmm:  Om det er HELT lovlig side.

5791233[/snapback]

Er dette spill egentlig beregnet på N-gage? Mener å ha lest at enkelte N-gage spill funker også på andre Nokia modeller.

Lenke til kommentar

5791233[/snapback]

Er dette spill egentlig beregnet på N-gage? Mener å ha lest at enkelte N-gage spill funker også på andre Nokia modeller.

5897568[/snapback]

Det er vel Symbian telefoner i så fall....?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...