Gå til innhold

Surround anlegg til X360. men hvilke?

*Magnus*

Anbefalte innlegg

Hei..

ikke helt sikker på hvor jeg skal plassere denne, siden den høytalerplassen under "hardware" er for PC høytalere, så jeg spør her, da det har noe med konsoller og gjøre :)

har et realivt lite rom.. med en 32" HDTV fra samsung.. men mangler liksom prikken over i'en... surround anlegg

er det noen som vet om noe bra, men ikke for stort ( HELST trådløst..) 5.1 surround anlegg som ikke koster alt for mye , som passe perfekt til X360'en min? blir litt dafft med vanlig stereo lyd, da alle spillene støter surround :p

som sagt, så bør de ikke ta så stor plass, da rommet mitt er relativt lite..

-takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal ha Logitech Z-5500

Du finner mer om det her. Det kan fint brukes som surround og man får sinnsykt mye for pengene.

5761103[/snapback]

Fyyy f*** det er rå lyd i det anlegget, den subwooferen slår noe helt sykt! Og volumet du får fra det anlegget er bare rett og slett imponerende! :dribble:

åsssen kobler jeg alt sammen med xbox 360? :) noen lyd expert er jeg ikke.......

5761350[/snapback]

Jeg vet at på Logitech Z-5500 kan du koble til optisk lyd-kabel, så da er det bare å koble optisk mellom anlegget og xboxen så har du surround med det samme! :thumbup:

Lenke til kommentar

På den delen som står inn i 360 er det en utgang, det er den optiske utgangen. Slik er det på komponentkabelen og på vgakabelen. Det eneste du trenger er en optisk kabel med minijack i den ene enden.

Utdrag fra konklusjon:

Pros:

- Available Everywhere

- Powerful is an Understatement

- Ten Inch Subwoofer

- 500 Watts RMS Power

- Look's Great

- Very Flexible

- Wakes the Dead

Cons:

- Heavy

- LCD Display Needs a little work.

- Heavy

- Did I mention it is Heavy?

Omtalen er full av bilder. Fin lesning.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Cons:

- Heavy

- LCD Display Needs a little work.

- Heavy

- Did I mention it is Heavy?

Omtalen er full av bilder. Fin lesning.

5761809[/snapback]

Heavy? man har jo subben som regel på gulvet og ikke i ryggsekken :ermm:

5763043[/snapback]

Hvis du leser hele omtalen prater han endel om hvor tungt det er å løfte og plassere, så den er litt "intern". Det som er bra at det indikerer at for den gjengse mann, så er det slett ingenting å klage på.

Det eneste jeg har lest i to omtaler hos lydfanatikersider er at mellomtonen kan forsvinne litt og at bassen kan ta litt over. Ingen påstår at dette er noe stort problem, men hvis man vil er dette en "con".

Lenke til kommentar
Jeg skal ha Logitech Z-5500

Du finner mer om det her. Det kan fint brukes som surround og man får sinnsykt mye for pengene.

5761103[/snapback]

takker for svar alle sammen :)

er denne trådløs? vurderer denne :)

noe annet jeg trenger sammen isaffal? kabler ? eller følger alt med? ble så mye av alt her nå så vet ikke hva som passer til hva osv :p

Lenke til kommentar

Alt er med i pakken. Du må, som skrevet, eventuelt kjøpe optiske kabler. Dette er ikke trådløst. Det finnes et nesten likt anlegg som heter Z-5450 som har trådløse bakhøytalere (men de må ha strøm, så helt kabelfri er de ikke). Dette koster ca. 500 - 800 kroner mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...