deep750 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 sammenlikn layouten på alienware og dell se forresten på http://reviews.cnet.com/4531-10921_7-6464030.html Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Såvidt jeg kan erindre, har Alienware hatt slike sider aldri så lenge, og jeg kan aldri tenke meg at Dell orker å kjøpe opp AW. Men klart, blir spennende å se hvilken vei prisene evt. hadde gått. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Kjøp av AW er jo seff. en måte for dell å begynne å tilby det "beste" av hw. De kan jo idag ikke tilby de beste gamingmaskinene da de ikke selger AMD. Og ved en evt overtakelse av AW, så slipper de å bli uvenner med intel, og fortsette å være intel-exclusive, samtidig som de tilbyr AMD-baserte systemer Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Kjøp av AW er jo seff. en måte for dell å begynne å tilby det "beste" av hw. De kan jo idag ikke tilby de beste gamingmaskinene da de ikke selger AMD. Og ved en evt overtakelse av AW, så slipper de å bli uvenner med intel, og fortsette å være intel-exclusive, samtidig som de tilbyr AMD-baserte systemer 5756600[/snapback] Men Dell er ikke lengre Intel Exclusive, de har jo gjentatte ganger sagt at de åpner for AMD (spesielt da de har begynt å kjøre nVIDIA-brikkesett i noen maskiner). Så jeg tror Dell kommer med AMD om kort tid. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Kjøp av AW er jo seff. en måte for dell å begynne å tilby det "beste" av hw. De kan jo idag ikke tilby de beste gamingmaskinene da de ikke selger AMD. Og ved en evt overtakelse av AW, så slipper de å bli uvenner med intel, og fortsette å være intel-exclusive, samtidig som de tilbyr AMD-baserte systemer 5756600[/snapback] Men Dell er ikke lengre Intel Exclusive, de har jo gjentatte ganger sagt at de åpner for AMD (spesielt da de har begynt å kjøre nVIDIA-brikkesett i noen maskiner). Så jeg tror Dell kommer med AMD om kort tid. 5756706[/snapback] Det er fortsatt meget intel-exclusive når det gjelder CPU i maskiner, får fortsatt ikke kjøpt én maskin med annen CPU enn Intel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå