Dunderklumpen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei! Jeg har nettopp startet å spille "Half Life: Counter Strike" og en venn sa jeg skulle spørre her om hjelp! Jeg har en del spørsmål, så her kommer de: 1. Får jeg mer experience av å skyte folk i hodet? "Headshots"? 2. Hvilken UI burde jeg bruke? Jeg prøvde å instalere noe, men det gikk ikke helt... Jeg ser blandt annet ikke spell buttons og target frame. 3. Er det rested exp hvis jeg "camper"? 4. Nå har jeg startet en blå counter terrorist, hvilken level får jeg bruke automat våpen ("Subs" og "Rifles") osv? 5. Er det noen guilds som rekruterer en livlig og erfaren spiller på level.. ja, 1 da. 6. Finnes det ikke healers eller healing classes i "Half Life: Counter Strike"? Potions? Takk for hjelpen, også sees, eller skytes, vi snart! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Du kan sikkert finne noe slikt på wc3-servere. Lenke til kommentar
Dunderklumpen Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Er jeg morsom? Hvorfor det? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Er jeg morsom? Hvorfor det? 5754890[/snapback] Tror du bare prøver å være morsom. :--) btw: du er ikke særlig flink til det. ) Lenke til kommentar
Dunderklumpen Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Hvorfor skulle jeg prøve å være morsom? Jeg ble tipset om å spørre om noen greier her også tror alle at jeg er morsom, eller... ikke morsom... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Okei CS er FPS (first person shoooooter) Og jah... *fnise hahah :!: * sorry okei men.. o ah hahah :!: Hmm tsss shahahahahah :!: Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Okei CS er FPS (first person shoooooter) Og jah... *fnise hahah :!: * sorry okei men.. o ah hahah :!: Hmm tsss shahahahahah :!: 5755227[/snapback] So? Han har sikkert rota seg inn på en WC3-server. Det er noe herk. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Greit... det er jeg enig i. Sorry... (sett at du har rota deg inn på en sånn server ) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Sorry, men om slikt skal postes kan det like gjerne postes i humorforumet vårt. Stenges . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg