burnedmind Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Så for noen måneder siden en post her, du skulle tegne en sånn konstruksjon uten å tegne samme linje to ganger eller løfte blyanten. Det har tæret hardt på hjernen min siden, så jeg lurte på om jeg kunne få løsning/link til den gamle tråden. Endret 13. mars 2006 av burnedmind Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Nei, men jeg om en link som gjør det.... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Nei, men jeg om en link som gjør det.... 5749384[/snapback] Søk faen for!? Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Nei, men jeg om en link som gjør det.... Jeg søkte allerede på hjernetrim, og visste ikke på hva jeg skulle søke videre. Har du ikke forslag til hva jeg kan søke på synes jeg du kan gå tilbake til og diskutere med shikaru om bukkake og tentakkelvoldtekt på japanske seksåringer i stedet. Endret 13. mars 2006 av burnedmind Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 IBTL - flamewar etter sånn 3 poster eller noe? Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 IBTL - flamewar etter sånn 3 poster eller noe? 5749439[/snapback] Han kastet hansken. Jeg har aldri for vane å tape en diskusjon, så ikke faen om jeg skal bøye meg for en infantil dyslektiker som synes Ne-yo er fett. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg bare påpekte det faktum at forumet har en søkefunksjon. Når du lager ting raskt så er det meningen at oppegående forumbrukere skal skjønne en sammenheng i et bilde, uanfenget av om ordene sto litt skjevt. Ne-yo er fett. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Før det første er det noe som heter at den klokeste gir seg. For det andre, står det følgende i retningslinjene: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. For det tredje finner vi følgende i netikketten: Hvis du ser et regelbrudd skal du først og fremst bruke funksjonen "Rapporter" i forumet. Og det er nettopp det jeg nå gjør. Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Jeg bare påpekte det faktum at forumet har en søkefunksjon. Jeg er fullstendig klar over hva du påpekte. Det hjalp meg derimot fint lite. Jeg venter fortsatt på det søkeordet. Når du lager ting raskt så er det meningen at oppegående forumbrukere skal skjønne en sammenheng i et bilde, uanfenget av om ordene sto litt skjevt. Du skal ha maksimal heslig grammatikk om jeg ikke skjønner hva du mener. Det er et spørsmål om dannelse. Endret 13. mars 2006 av burnedmind Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 jeg bare elsker dårlige moderator søknader Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 ....så ikke faen om jeg skal bøye meg for en infantil dyslektiker som synes Ne-yo er fett. dannelse m1 (av danne) (grad av) finhet i kultur og væremåte kombinert med (visse) kunnskaper allmennd- / ha d- / hjertets d- Tror ikke det passer helt... Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Før det første er det noe som heter at den klokeste gir seg. Jeg burde visst at dere bukkake-entusiaster var tilhengere av den slags svakhetsforligende skitfilosofi. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Og der stenger vi denne tråden ja... Burnedmind og MyBigMouth får begge 3 dager å roe seg ned på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg