Gå til innhold

Valg av innmat til Notebook S270


Anbefalte innlegg

Skal bestille meg en Notebook S270 fra komplett og er litt usikker på valgene til innmaten. Her er link

 

Har sett for meg oppsettet slik

AMD Turon 64 2.0GHz

Crucial DDR PC2700 CL2,5 512

Crucial DDR PC2700 CL2,5 512

Samsung Spinpoint M60 120GB 5400rpm

Batteri 8-cells 4400mAh

MSI Combo wlan+bluetooth

Uten OS

Dicota Perfectskin 13"

 

13 000,-

 

Det jeg lurer på er følgende,

Hvordan er denne AMD prosessoren med tanke på støy og batteritid? Svarer det seg å velge en Intel (S260) maskin istede hvis dette er prioritert?

 

Valg av minnebrikker, er kingston eller crucial best? Vil jeg klare meg med 1024mb ram eller bør jeg spandere på meg 2048mb?

 

Vil også ha en harddisk med litt plass og 120gb disken veide greit pris opp mot gigabyte. Er dette noe dumt valg? Støy/batteriforbruk?

 

Skjermkortet som følger med, duger det til noen form for spill? Ikke at det blir noe stort bruks område. Forstår det slik at det er et intigrert som ikke er så veldig bra?

 

Håper noen kan komme med erfaringer og anbefalinger for endring av oppsettet hvis noe skulle vise seg og hjelpe. Støy/batteritid/skjermkort etc..

 

Til slutt, siden jeg bestiller maskinen uten OS, får jeg med alle cd'er med drivere på osv? Er det noe jeg vil gå glipp av uten om operativsystemet, norman og softthink som det blir informert om hos komplett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...