Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Opera 9 kom ut med ny build i dag, build 8265. Denne utgaven passerte Acid2 testen. Du finner siste utgave av Opera 9 her. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Siden du tydeligvis er relativt oppdatert på Opera, har du fått med deg om hvordan det blir med plugins / extentions på Opera 9 ? Har brukt opera i nærmere 3 år nå, men enkelte reklamer på diverse sider har irritert meg så voldsomt voldsomt at jeg nå bruker en kombinasjon av opera og FF (med adblock) fram til man får liknende på Opera. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Har brukt opera i nærmere 3 år nå, men enkelte reklamer på diverse sider har irritert meg så voldsomt voldsomt at jeg nå bruker en kombinasjon av opera og FF (med adblock) fram til man får liknende på Opera. 5733860[/snapback] vært der lenge det. (for info: http://nontroppo.org/wiki/OperaAdblock ) Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Kjører selv beta 9 av opera, og adblocken fungerer glitrende. Bare å høyreklikke, velge block content, og så kan man blokke i vei. Herlig! Trenger ikke å rote med .ini filer lengre. Men dette er som sagt bare i betaen. Selv kjører jeg betaen fulltid nå. Ingen problemer for min del så langt... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Har testet adblockeren i opera 9 nå, og har noen kommentarer til den kontra den som er i Firefox : - Usansynnlig knotete å konfigurere - Hvordan oppdatere lister med reklame på en enkel måte som i FF ? Har sett den tidligere, men har rett og slett ikke orket å gjøre noe med den siden det var så mye knoting for å få det til. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Kjenner veldig dårlig til FF. Bruker bare Opera selv, og har kun teste FF litt for moro skyld. Når deg gjelder adblock i Opera 9, må du huske at dette kun er beta enda. Det må kun regnes som et førsteutkast. Regner med at det gjøres endringer ettersom det blir gitt tilbakemeldinger til utviklerene. Er jo akkurat det som er poenget med en betaversjon. Uansett er dette et langt steg i riktig retning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå