Mojo Pin Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Days of our lives (på norsk; I gode og onde dager) har gått på TV så lenge jeg kan huske. Den ble sendt første gang i USA i 65, og har gått i over 30 år. Når skal den slutte? Noen som følger med på denne forferdelige og uendelige serien? Noen meninger? Lenke til kommentar
Jordi Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Slik jeg ser det, er det egentlig en meget bra serie for folk som liker såper! Sjølv om prinsippet er det samme, spinner historiene litt andre veier, go folk personifiserer seg med karakterene i serien... Sjølv ser jeg ikke så mye på det, men går som tidsfordriv... Lenke til kommentar
brd Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Days of our life er verdens svar på såpe serie Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Det jeg syns er litt morsomt med Days of our lives, er hvor lang tid ting tar... La oss si de setter i gang ett bryllup, da tar selve seremonien 2 uker, og imellom tiden går en kar på do, og er tilbake 3 dager etterpå.... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Hehe. Ja, det er sant.. Alt tar vanvittig lang tid.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Sikkert en grei serie for de som ser på såpeserier. Har ikke noe imot at det har gått så lenge, jeg bare skifter kanal når det kommer på. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 DOOL er jo såpeserien over alle, og for de som elsker såpeserier er denne den absolutt beste. Jeg ser litt på av og til, hvis jeg ikke har noe annet å gjøre. Syns den er litt for treg, men den fletter jo hundre personer og historier sammen, så det må jo ta litt tid. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Neighbours var the shit back in the days...så alltid på det, med unge Kylie osv Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hadde jeg ikke godt på skole, så skulle jeg vel ha sett hver bidige episode. Det som er litt hardt er at noen av dagens dilemmaer i serien bygger på det som skjedde i serien i 95. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Neighbours var the shit back in the days...så alltid på det, med unge Kylie osv 5740843[/snapback] Husker jeg så på når jeg var liten faktisk.... Så endel på days of our lives også i de litt senere år. Fulgte serien gjennom 3år faktisk og utrolig lite som skjedde... Det jeg syntes er morsomt med den er nå som jeg har sett et par episoder i ny og ne etter skoletid, er at ungene til de jeg så for 6år siden er nå voksne mens foreldrene er like gamle og ikke et grått hår Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg blir kvalm av å se på denne serien. Lenke til kommentar
AP-bastion Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Dette er en herlig serie som jeg har fulgt med på siden jeg var liten og elsker den rett og slett om dere har lyst kan dere jo gå inn på to days sider som er er kjempeflotte: Days Norge Days Norge Forum DOOL Norge DOOL Norge Forum **Fjernet av moderator ihht. #8** Endret 30. april 2006 av Dotten Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Siden '65?! Wow. 5736512[/snapback] Viss du syns det var lenge så sjekk heller ut Guiding Light. Drevet på siden 1952. Sist episode var episode nr. 14905 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 hehehe.. hmm.. Når skal denne (disse) seriene ut som samlebokser på DVD dah!? hehehe .. :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hehe, ja det blir noen "få" herlige samlebokser! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Husker jeg så på Days of Our Lives for mange år tilbake, da det herjet rundt Marlena / Stefano som verst. Husker da John nesten ble henrettet, men ble reddet i siste sekund +++ Mange gode minner :!: Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Ja.. Stefano var besatt av Marlena.. stemmer det =) Husker da jeg var liten og så når Marlena var besatt av en demon.. Faen så redd jeg var:P Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Meste eg har sett av serien er Joey sin innsats Eg blir gal av sånne seriar, du kan fort bli hekta, og kan sitte der og tenke for deg sjølv "Fy faen, dette programmet er så elendig....", men skrur ikkje av. Hadde ein periode eg såg Sunset Beach, men likte det aldri Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Haha.. Jeg er nødt til å se Hotel Cæsar, selv om jeg ergrer meg over hvor elendig den er hver bidige gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå