EJN Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Som respons til den ytterst tvilsomme "Liberal-Konservative Frigjøringshær" har jeg bestemt meg for å opprette en OT-lokal Pro-USA gerilja med hovedmål å sette kjepper i hjulene for destruktive kaos-elskende bevegelser som nevnte "frigjøringshær". Litt insektspray burde holde for å drepe denne "trusselen", men en geriljahær er mye tøffere, så med det er OT's Pro-USA gerilja opprettet. Selv er jeg general, andre som vil være med kan bare skrive det i denne tråden, så redigerer jeg det inn når jeg orker. Frihet og kapitalisme! *FØRSTE OPPDRAG* Vi begynner å bli en liten geriljahær med eksperter innen flere felt. Våre propagandafolk har klart å spre usikkerhet i fiendens leir, flere av fiendens medlemmer er forvirrede og desorienterte nå. Godt jobbet! Fortsett de innledende angrepene med psykisk terror. Snart tar vi til tyngre skyts, deretter innleder vi hovedangrepet med Metal Gears før vi sender inn Chuck Norris for å roundhouse-kicke restene til fillebiter. To war! OT's Pro-USA gerilja: Baron Ereksjon (General) Bundy (Sjef over Luftwaffe) Oberst Sixx (Oberst) Tomat-Ulf (Kamikaze-DJ) Henrik2k (Propagandaminister/Donkey Kong) andesam (Divisjonsgeneral over uortodoks våpenbruk av 3. grad) PyroCX (Desperat MacGyver) Vt-iversen (Übersturmführer) Cultofluna (Jihad-trubadur) Marley (Usikker ekstremist) DurinVIII (Divisjonsgeneral over kanopatruljen) Utstøtte medlemmer: fredrikrb (Quisling) Tilgjengelige våpen: Chuck Norris Shagohod Metal Gears Ordentlig musikk Sniper-luftgevær Molotov Coctails Flammefrie kalkbomber Massevis av kniver Batong Knokejern (wtf?) Sprettert Bue Endret 10. mars 2006 av Baron Ereksjon Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Jeg styrer luftwaffe. EDIT: jeg er med. Endret 8. mars 2006 av Bundy Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Støtter deg fullt ut! FORWARD TO VICTORY! kan jeg få være donkey kong?, med donkey kong, kan vi ikke tape!. sett ossn han samler bananer eller?, vi må jo ha mat! Endret 8. mars 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg vil være en blanding av DJ og selvmordsbomber. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg vil være en blanding av DJ og selvmordsbomber. 5723889[/snapback] This is DJ Tomat-Ulf, bringing you the bass! Kapow? Sign me up. Jeg ønsker å være sjef for TOC (Tacital Operations Center), eller no. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) JEG JOINER! jeg ønsker å være "general for uortodoks våpenbruk av 3. grad" Endret 8. mars 2006 av andesam Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 *FØRSTE OPPDRAG*Første oppdrag for de som gidder er å ødelegge for "de andre" ved å spamme i posten deres eller noe. KamikazeDJ'en burde være skapt for dette. 5723859[/snapback] Det er ikke så sinnsyt lett å høre på musikk og skrive samtidig da vettu! Spesielt når du nesten ikke kan bevege armene dine fordi de er pakket med eksplosiver... Lenke til kommentar
EJN Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Vel, da foreslår jeg at du skriver onomatopoetikon for scratchelyder i posten deres. Gjør det, så forfremmes du kanskje til "Kamikaze-DJ med ansvar for musikalsk propaganda" eller noe lignende. Go for it! lubricator: Bare midlertidig. Deres storhetstid står for fall. Endret 8. mars 2006 av Baron Ereksjon Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) har diverse uortodokse våpen tilgjengelig (kan spaffes i løpet av ett døgn); potetkanon, røykbomber, tegnestifter, stinkbomber, mobbegeriliaen (det er mange mobbeoffere på motstanderens lag!), blendepulver (kaliumnitrat). you name it! håper du mener trippelagent Tomat-Ulf..! Endret 8. mars 2006 av andesam Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 skal vi signe våre terrorposter -USA PGA (USA PRO GERILJA ARMY) Lenke til kommentar
EJN Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 God idé, Henrik. Du er nå propagandaminister. andesam: Uten å ha rådslått med den ikke-eksisterende forsvarssjefen foreslår jeg et innledende angrep med mobbegeriljaen og lignende psykologisk krigføring. Skulle konflikten eskalere går vi til verks med tegnestifter på datastolene deres og streamede videoopptak av medlemmer av USA PGA som brenner sigd & hammer-flagg. To war! Lenke til kommentar
EJN Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Nylig inkomne spionrapporter tyder på at visse subgrupperinger innen "Frigjøringshæren" har fremmet forslag om å gjøre nevnte hær til en sovende bjørn ved å prøve å fremme deres stat som diplomatisk og ikke-krigshaussende slik at staten skal få leve. Dette er selvsagt uakseptabelt, ondskapen må rives opp med roten. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Er dere interessert i en spion inne i systemet for det taktiske hos fienden? Gi meg et tall. 5724214[/snapback] Med denne posten i fiendens emne er fredrikrb avslørt som forræder. QUISLING! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Skal vi torturere ham? Druyppende stearin på brystvortene, mens vi er i et krigsfly? Mens jeg flyr som en full nord-lending. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Gjør som dere vil, han er outlawed. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 wow! 6 medlemmer... sterk organisasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå