Gå til innhold

Kjetil & Kjartan Show,dine meininger!


Anbefalte innlegg

Ja da var disse to karene tilbake nok en gang på TV2,så ka meiner du om kveldens sending?

 

Eg syns dette lover bra i hvertfall,lo ganske godt! Eg var sikker på at pappa sku ta kveld der han satt baki kroken å knegga :!: Er vel ikkje til å legge skjul på at mamma måtte kaste inn håndkleet under showet heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror faktisk det er ulovlig å brukte tiden til de som jobber på sosialen til ting som dette, hadde jeg jobbet der ville jeg bedt polititet gi dem bot.

5723155[/snapback]

 

Helt i starten av programmet ble sto det at de involvertes overordnede var informert på forhånd. Så det er nok greit. :)

Lenke til kommentar
tror faktisk det er ulovlig å brukte tiden til de som jobber på sosialen til ting som dette, hadde jeg jobbet der ville jeg bedt polititet gi dem bot.

5723155[/snapback]

 

Helt i starten av programmet ble sto det at de involvertes overordnede var informert på forhånd. Så det er nok greit. :)

5723194[/snapback]

 

Så det er egentlig 100% skuespill?

Lenke til kommentar

Det var på tide at Kjetil og Kjartan kom tilbake, fantastisk dyktige folk altså! Du skal være god for å halde maska i dei situasjonane der altså.

 

Dei eldre episodane, spesielt dei med "I'm hot" var betre enn desse, men dette var likevel meget høg kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...