Gå til innhold

Hvorfor 14-tegnsregelen i innlegg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, grunnen til at 14-tegnsregelen gjelder på forumet er for å unngå innlegg som kun inneholder ord som "ok", "lol", " haha" osv. Slike innlegg gir absolutt ingen mening, og klarer man ikke å ha med minst fjorten tegn i innlegget sitt så fortjener man ikke å være medlem av dette, eller andre forum for den saks skyld.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar

De fleste løser jo ikke problemet ved å skrive mer, men bare gjøre som jeg gjorde i første innlegget! Gir det mer mening? Sånne regler fører bare til irritasjon, og syns jeg er helt unødvendige! Kanskje trenger man ikke skrive mer enn "JA" eller "OK".

Endret av shnietsoj
Lenke til kommentar

Vel, jeg hopper utforbi Taj Mahal, så kan vel du gjøre det samme, eller hur?

Jeg ser feilen med mindre enn 14-tegn, fordi at brukere skal slippe å lese seg igjennom 30innlegg med rofl,weehii... osv.

Er det et sånt forum du er ute etter, så får du dra til CG sitt.

Lenke til kommentar

Nå har man som bruker en god del regler å forholde seg til på dette forumet, noe som i mine øyne er vel og bra. Man har bare å respektere reglene på forumet.

Forumet er et tilbud, ingen rettighet. ;)

Endret av Agressive
Lenke til kommentar

Nå var dette egentlig bare en tilbakemelding om forumet, og jeg håpet kanskje de kunne tenke litt over det! ;)

Et innlegg det står "lol" i sier like mye som et innlegg det står "lol! Så utrolig latterlig og morsomt!:p".. Alle skjønner vel meningen med lol?

Lenke til kommentar

Lol er et tåpelig ord i seg selv.

Misbrukt av umodne, frekke unger i spill som CS og COD.

Du kan like godt bruke "haha", som det heter på godt norsk.

Med en kommentar ved siden av, gjerne sånn som dette:

Trådstarter: To tomater gikk over...

Bruker: Haha, så sier han "kom ann ketchup", så genialt, haha!

Lenke til kommentar

I denne tråden er ikke 14-tegnsregelen håndhevet, i en håndfull andre tråder faller andre argumenter om 14-tegnsregelen på sin egen urimelighet, og - sitat en medarbeider i HW-nettverket:

Sitering av et innlegg + svar under 14 tegn, er det brudd på regelen?

Nei vi bryr oss ikke såpass mye om regelen, hovedsakelig er det kun poster uten sitater vi slår ned på, da de hvertfall kan være vanskelige å forstå seg på.

Forstå det dette som kan. Jeg gjort det ikke, men fikk ikke svar på svaret jeg sendte HW-karen.

Bortsett fra det er HW helt topp! :)

Lenke til kommentar
De fleste løser jo ikke problemet ved å skrive mer, men bare gjøre som jeg gjorde i første innlegget! Gir det mer mening? Sånne regler fører bare til irritasjon, og syns jeg er helt unødvendige! Kanskje trenger man ikke skrive mer enn "JA" eller "OK".

5717373[/snapback]

Flott at det irriterer, da kan det jo hende du en eller annen gang går lei og faktisk skriver 14 eller flere tegn av deg selv. Informative innlegg er en fin bil ;) Selv skriver jeg skriver alltid mer enn 14 tegn, og må faktisk gå inn for det for å få opp feilmeldingen.

PS: En genial ting med denne regelen er at man lett ser alle idiotene som bare er ute etter høyere postcount og ikke har høyere fantasi enn å slenge på "(14 tegn)" e.l. når de får feilmeldingen.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...