nree Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) La merke til en banner helt øverst på forumet her... Må bare si uff passet ikke inn i det hele tatt! Er det ikke mulig å sette den nederst da? Endret 10. mars 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Da drar de nok ikke inn like mye penger ved å plassere den i bunnen... Jeg heller liker den ikke, men de må da tjene penger de også. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 la ikke merke til den før nå bryr meg ganske lite om den er der, og som sagt så må jo forumet tjene penger Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ingenting er gratis og det er ikke hw.no heller. Ser ikke problemet med reklame så lenge de ikke begynner med popups eller de som lager lyd osv når du tar over de. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har lagt merke til den, men som sagt så lenge det ikke kommer popups og lydreklamer så er det helt greit... Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg ville foretrekke en popup, siden firefox eller ZoneAlarm blokker den Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hw.no trenger pengene. Synes det er utrolig lite reklame på hw.no i forhold til andre data sider. En annen ting: Ser ingen reklamebanner på toppen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg ville foretrekke en popup, siden firefox eller ZoneAlarm blokker den 5715239[/snapback] Og det bruker 90% av brukerne her... så rart at de ikke bruker popup? Lenke til kommentar
smy Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 nja de må jo har penger de også men liker ikke de bling reklare på siden jeg Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Innfør betalte medlemsskap for reklamefri browsing ? Jeg ville gjerne betale for det, samt at jeg vil støtte HW.no. 300 kr per år, med senior-rabatt til 200 kr etter 5 års medlemsskap ? Lenke til kommentar
Campus Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 La merke til en banner helt øverst på forumet her...Må bare si uff passet ikke inn i det hele tatt! Er det ikke mulig å sette den nederst da? 5715054[/snapback] Er det den vikarbyråannonsen du tenker på? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg ser ikke noe som helst banner her jeg Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Helt greit for min del. Bare de holder seg for god for: - Reklamer med lyd. - Reklamer med irriterende mye bevegelse som distraherer. (den ITvikar saken skal jeg kunne tåle f.eks). - Ingen forbannet crazy-frog! (men da har du jo allerede brutt regel #1 og 2 så...) Alle skal tjene til livets opphold, så jeg ser ikke på hardware som noe dårligere side fordi om de har litt reklame. -Stigma Endret 7. mars 2006 av Stigma Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har prøvd med 3 forskjellige nettlesere jeg nå, men den reklamen kommer ikke opp på noen av dem. :!: Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Tror dette har noe med hvilket skin man bruker på forumet? Jeg har ingen som helst antydning til at jeg egentlig er på hw.no sidene engang...er kun diskusjon.no som preger her...og helt reklamefritt. - Steff Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Tror dette har noe med hvilket skin man bruker på forumet? Jeg har ingen som helst antydning til at jeg egentlig er på hw.no sidene engang...er kun diskusjon.no som preger her...og helt reklamefritt. - Steff 5715668[/snapback] Jeg bruker Hardware.no skin hvis det har noe å si.. og jeg ser reklamen. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Adblock + Adblock Filterset.G updater = NICE Lenke til kommentar
Campus Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Se mitt vedlegg... 5715626[/snapback] Kan du forklare hva som er så irriterende med den reklamen? Det som irriterer meg mest er dagbladet og ba, de har enormt store forsider med masse reklame nedover, så det tar urimelig lang tid å laste dem ned. Lenke til kommentar
pej Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det er korrekt at det (for øyeblikket) har noe å si hvilket skin man bruker. Akkurat nå har skinnene til disse sidene fått toppbanner: Akam.dk Akam.no Amobil.no Hardware.no HWB.no Gamer.no Vi må oppklare en del internt i vårt annonsesystem før vi kan legge ut annonser på Diskusjon.no og IPB-default, så det kommer først i morgen. Vi håper at dere brukere ikke finner denne annonsen sjenerende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg