Gå til innhold

7th Heaven - hva syns du?


Anbefalte innlegg

Her tenkte jeg vi kunne diskutere den serien, som fra min synsvinkel, er noe av det dummeste jeg ser på TV. Det stinker Amerikanske konservative kristenmakter lang vei. Det må jo være en grunn til at FOX, eller hvem som sendte serien, valgte å sende den så lenge, for ikke å snakke om alle de idiotiske etiske og moralske synene i serien.

 

Men hva syns dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en av de beste seriene på tv. Helt klart! Det er uten tvil noe av det sykeste som er laget til tv, film, radio eller skrevet. De finner på ting jeg aldri kunne drømt å tenkt på engang. Når en tror den sykeste episoden var vist dagen før, kommer de jammen med en som er mye verre dagen etter. Og jeg elsker det=)

Endret av bjarne88
Lenke til kommentar

Heh, skuespillerene er verst da. Velger de som "ser best ut" uten å tenke på dyktighet. Bare de er vakre, vil ungdommen se på det og omvende seg til kristendommen. Ungene får ikke lov å gå på date (spise pizza) på ukedager, selv om de uansett kommer hjem kl. 7. Og foreldrene er alltid skeptiske til alle andre folk enn deres egne unger, og til nøds, andre i kirkesamfunnet. Det toppet seg da en av ungene ble sendt vekk etter å ha prøvd hasj, drukket en halv flaske øl, og komt hjem sent et par ganger. Jeg kunne ikke annet enn å le av hele greia.

 

Og det er som du invictus sier, hver episode slutter med en moralsk oppsummering for dagens handling, selv om de prøver å skjule det da. Nei huff.

 

NB: når jeg her skriver kristendom og kristne, mener jeg konservative kristne grupper i USA.

Lenke til kommentar

Den perfekte, superkristne familien som ikke er så perfekt allikevell pågrunn av barn som heller vil leve ett liv men får ikke lov av foreldrene.

 

Syns det er skikkelig trist jeg altså :dontgetit:

Hadde faktisk en nabo som var nesten på den måten en gang og det var skikkelig ekkelt.. Men de hadde usedvanlig rare matvaner istedenfor gud og jesus og alt det der.

Lenke til kommentar

Den er litt i overkant kristen. Men det er faktisk OK tidtrøyte, har sett en episode nå og da sånn helt tilfeldig. Den kristne moralen gjennomsyrer alt. Men så er det ikke vår kyniske, antireligiøse gruppe den er beregnet på heller.

 

Jeg så en episode for ei stund siden der mora fant en hasjsneip ved inngangsdøra. Det var selvsagt stor ståhei, og tilfeldigvis så den nye kjæresten til minstedattera ut som en skikkelig hasjfreaker, og oppførte seg skikkelig ekkelt i tillegg. Men guess what! DET VAR IKKE HAN SIN LIKEVEL!

Det var den eldste broren i huset, som røkte hasj EN gang for å slappe av etter lange jobbkvelder. Og resten av familien begynte selvsagt og storgrine, mora var helt knust, de hadde familiemøte der foreldrene sa "Oh my god, what did we do wrong?". Så der fikk de virkelig hamra inn budskapet om at Hasj er ondt, og leder til heroinmisbruk umiddelbart,

SAMTIDIG som budskapet om "Ikke døm andre etter utseendet" også kom inn. Og selvsagt rømte den eldste sønnen til KIRKA for å be.

Og så kom den nye freakerkjæresten i kirka med dress og slips og alle lo og tilga han.

 

Nå kaster jeg opp snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...