Gå til innhold

Diskutèr "Russejentene" på tvnorge!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. De folka spurte faktisk jenter på skolen min om de ville være med.

 

Alle takket pent nei fordi de ville ikke spolere hele russetiden. Så TvNorge gikk til noen andre. Det er litt kjipt å ødelegge en russetid med kameraer som stikker opp over alt. PR-kåte jenter som deltar på sånt.

 

Edit : De spurte i år liksom, men jeg ser programmet er laget for 2005. Hehe, så det ble visst ikke noe av det 06-programmet.

Endret av Lanka
Lenke til kommentar

Konspirasjonsteori:

Det artige er at dette programmet er laget for å eksponere datra til Flatland. Hun har jobbet i tv-bransjen siden hun var 15, og er nå castingansvalig i programmet til pappa Flatland, så ho er godt kjent i tv-bransjen, dette programmet eksponerer trynet hennes eksternt, så det er nok ikke lenge til vi ser henne som programleder.

 

Flatlands andre datter (16) er forsåvidt publikumsansvarlig på Senkveld. Lønner seg å ha bekjente de riktige stedene om du vil jobbe i tv-bransjen...

 

Forsåvidt, dette programmet virker latterlig dårlig. Tviler på noen andre enn foreldrene vil få noe ut av dette :p

Lenke til kommentar
Tror det kan bli gøy å følge med jeg... Mimre litt tilbake til egen russetid. Og for egen del er det jo litt gøy å se lillesøster på tv.

5716728[/snapback]

 

 

heh, det er kult! ;P

 

hvor er de fra?

5716899[/snapback]

 

De fleste er fra Asker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...