HrSteen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Selvportrett kan vel være skumle greier, så jeg har litt lyst å sende en utfordring til folket om å ta selvportrett og legge i denne tråden. Og for å ha det klart, selvportrett er at du tar bilde av deg selv. Du må selv trykke på utløserknappen, eller bruke selvutløser. Jeg får vel begynne selv. Ikke akkurat noe ekstraordinært. Softet litt i PS. Ekstern slaveblitz. Endret 27. oktober 2009 av stoners Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Objektiver, filtre, blits og utstyr er ikke riktig kategori for dette. Flyttes til bildekritikk. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hører vel strengt tatt mer hjemme i Bildegalleri-forumet.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hører vel strengt tatt mer hjemme i Bildegalleri-forumet.. 5707217[/snapback] og hvor er det? Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Her er ett fra meg. Litt humoristisk, ser normalt ikke heelt sånn ut;) Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) jeg ser helt sånn ut Endret 6. mars 2006 av hardmongo Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det gjør noe (rart) med meg hver gang jeg ser det bildet.. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 her er et jeg liker enda bedre. men det er litt lite Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Du è nøtters Mongo! Nakenbildene får vi spare til en annen anledning, så her er en samling "normale" bilder av meg (og mine personligheter) fra tidlig på 90-tallet. De er "tatt" med en Logitech rullescanner midt på natta fordi jeg ikke fikk sove og kjedet meg noe sinnsykt. NB! Jeg har kasta bestemors-brillene! Jeg skal kanskje ikke fortelle hva som skjedde når jeg forsøkte å skanne meg selv i helfigur - uten klær på, i bare pelsen med andre ord. Hint: rulleskanner, med rullende gummihjul.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Vel Når jeg så bilde av deg hardmongo så måtte jeg bare gjøre dette. Har tenkt på det hver gang jeg har sett det (rask jobb i PS) Jeg har også lagt ved et bilde av meg som jeg tok før jeg gikk til skolen en dag. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Argh, irriterer meg at jeg ikke finner igjen originalen til dette bildet, ikke noen av de i serien faktisk. Tok de som skoleprosjekt en gang i fjor, ble stilt ut på Kunstforeningen i Molde Liten versjon da; http://foto.no/bruker/selvportrett/37694.jpg Edit: Øyh! Jeg fant, jeg fant! Jeg fant ordentlige versjoner, av alle fire bildene, slik de var hengt opp originalt (det første bildet først selvsagt, med det andre bildet rett til høyre ) Bilde 1 Bilde 2 Endret 6. mars 2006 av OML Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg har også lagt ved et bilde av meg som jeg tok før jeg gikk til skolen en dag. 5711819[/snapback] Du ligna på en ung versjon av Tim Robbins (skuespilleren). Helt seriøst Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Slenger meg på og legger ut et jeg tok da jeg var på ferie. Mekka et par minutter i PS, og sånn ble det. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg har også lagt ved et bilde av meg som jeg tok før jeg gikk til skolen en dag. 5711819[/snapback] Du ligna på en ung versjon av Tim Robbins (skuespilleren). Helt seriøst 5713396[/snapback] takk, den var ny. Da ligner jeg altså på. (etter tidligere referanser jeg har hørt om mitt ansikt) Tom Delonge Titten Tei Tim Robbins Men over til den virkelige tråden. SirMaximus veldig kult bilde. Kameraet du har brukt er nok av en mye høyere standar en det jeg noen gang har brukt. Meget kult. Like høykontrasthåret (i ansiktet ) og brillene. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Du ser faktisk "snillere" ut på avataren din Max. Kunne faktisk tenkt meg at du hadde hele hodet med på bildet, som forøvrig var meget stilig. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ja, men JEG ER IKKE SNILL!! Joda, er vel stort sett blid og grei. Takk for kommentarer fra begge. Auto: Frekke bilder, sånt liker vi Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 De er vel i tråd med et av mine livsmotto; Man trenger bare et sykt sinn for å ha det gøy. Og jeg har forhåpentligvis ikke gitt inntrykk av å bare være seriøs og "normal" (kjedelig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå