rakanishu Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Tenkte bare jeg skulle sjekke om folk var klar over dette spillet. Jeg koser meg glugg i hjel med denne nye versjonen av klassikeren Transport Tycoon Deluxe. Nytt i denne versjonen er støtte for høye oppløsninger, multiplayer games over nett med støtte for veldig mange spillere og norsk språk. Nettsiden til prosjektet: http://www.openttd.org/ Orginal versjonen av TTD (kreves for installasjonen av OTTD): www.abandonia.com Wiki: OpenTTD Wiki Ett veldig stort forum for TTD-fans: http://www.tt-forums.net/ Anbefaler alle som likte dette spillet før i tiden å gi det ett forsøk til, du blir garantert like hektet som første gangen du spilte det . De som ikke har prøvd det før bør også ta en kikk selvfølgelig. Hvis det er noe dere lurer på med installasjon av spill osv er det lurt å sjekke forumet jeg linket til. Happy transporting Oppdatering: Servere som er nevnt senere i denne tråden: Navn / passord TycoonMania / tycoonnorway Tycoon Mania 2 / tycoonnorway Endret 26. september 2008 av rakanishu Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Har det faktisk instalert i linux, men gløden for å spille det er ikke like bra som for 8 år siden... Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Men, man må ha orginal versjonen for at det skal funke. Spillet henter tydeligvis noe derfra. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 jeg har orginal versjon kjøpte en pakke med alle spillene, gla jeg gjore det Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Ja, men det er ikke noe problem siden spillet er abandonware nå . Søk på google, eller prøv denne linken. Endret 2. mars 2006 av rakanishu Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Kult, dette skal prøves. Men jeg trenger vel den originale versjonen av transport tycoon deluxe. Jeg har bare en pirat. Er det mulig å kjøpe dette spillet lengre? Hvor i såfall? Endret 2. mars 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 En del jeg likte bedre med chris sawyers, men så er jo det kun 2 spiller mp funksjon, mens OTTD har opptil 8 spillere ! Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Første post oppdatert med link til orginale Transport Tycoon Deluxe Lenke til kommentar
Viking__ Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Haha, genialt! Får sjå når eg får meg ADSL. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hender vi spiller det på skola i LAN :-D Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg lastet det ned i går og spilte det med en annen. Skal si det var gøy. I dag eller i helgen skal vi samle flere folk og spille. Det var deilig med bedre oppløsning. var også noen småfeil her og der som var blitt rettet på. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hør hør OTTD. Et tips er å laste ned Nightly Builds og sett opp kartstørrelesn. Kartene blir helt SINNSYKT store med en uendelige mange muligheter. For folk som er nye i gamet viser jeg til denne siden som inneholder mye nyttig info ang. kryss og linje-bygging. Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 For folk som er nye i gamet viser jeg til denne siden som inneholder mye nyttig info ang. kryss og linje-bygging. 5692604[/snapback] Takker for tipset . Mye kjekke ting å lære seg på den siden. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 genialt! Et spill jeg faktisk aldri blir lei av Lenke til kommentar
ratman87 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 hadde faktisk lastet ned dette for 4 dager siden, kjempespill... dere som liker det kan også se på "Locomotion" samme type spill, bare litt nyere Lenke til kommentar
detoour Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Kjempe bra spill man aldri blir lei. Endret 3. mars 2006 av vegrad Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 hadde faktisk lastet ned dette for 4 dager siden, kjempespill...dere som liker det kan også se på "Locomotion" samme type spill, bare litt nyere 5694885[/snapback] Ble skuffet over locomotion. Synes interfacen var dårligere + pluss at de hadde fjerna mange kule funksjoner. Subsidies og muligheten for å kjøpe reklame i byer f.eks.. Lenke til kommentar
ratman87 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Ble skuffet over locomotion. Synes interfacen var dårligere + pluss at de hadde fjerna mange kule funksjoner. Subsidies og muligheten for å kjøpe reklame i byer f.eks.. ja, helt enig, også mistet muligheten til å kjøpe opp andre.... spiller for det meste Transport på et gigantisk brett Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Nå er jeg ikke helt med her... Er det sånn at man bare kan laste ned spillet gratis fra dei linkane dokke oppgir ? Har en kjip bærbar som eg kunne tenkt meg å prøvd denne klassikeren på! Spillet varjo kanonartig for noen år tilbake! Lenke til kommentar
Mith Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Er det sånn at man bare kan laste ned spillet gratis fra dei linkane dokke oppgir ? Ja, spillet er gammelt og utviklerne som eier det ser ikke ut til å bry seg om at spillet har blitt en gratis kultklassiker takket være openttd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå