kalle_04 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Får bare feilmelding i Firefox: The document contains no data. IE sier siden kan ikke vises - finner ikke server Lenke til kommentar
hwl Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Har også samme problemet kommer heller ikke inn på hardware.no eller noen andre hw.no søstersider sider bortsett fra forumet Lenke til kommentar
meeg Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Samme her. "Unable to connect. Firefox can't establish a connection to the server at www.hardware.no." Lenke til kommentar
HEE Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) jeg og hadde problemet.. men nå funker den dah Endret 1. mars 2006 av HEE Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Nå kom den :-) 5684766[/snapback] Ja endelig Lenke til kommentar
amund Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei, vi har vært nede noen minutter nå i kveld. En av våre databaseservere har hatt urovekkende mye å gjøre uten at vi helt har funnet årsaken til problemet. På grunn av dette har nettverkets sider vært utilgjengelig mye lengre enn vi ønsker. Vi beklager så mye, men håper nå at ting bedrer seg. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Virker ikke her. Forumet kom nettopp tilbake etter å ha vært borte i en time. Frustrerende. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Dr.Ittsekk: Forruten eventuelle bilder som ikke kan lastes har ikke forumet vært påvirket av problemene. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Hos meg er det fortsatt nede Prøvd både på Opera,IE og FF.. Endret 1. mars 2006 av quakie Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Dr.Ittsekk: Forruten eventuelle bilder som ikke kan lastes har ikke forumet vært påvirket av problemene. 5685121[/snapback] Dette gjelder ikke meg. Mistet muligheten til å lese på forumet 20 minutter etter mitt siste innlegg. Forumet kom tilbake for 7 minutter siden. Foruten problemer med hardware.no og søstersider samt forumet er det over to måneder siden jeg ikke kom inn på en eneste side på nettet. Legger ved skjermbilde av problemet. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hos meg er det fortsatt nede Prøvd både på Opera,IE og FF.. 5685139[/snapback] Samme her. Kjem heller ikkje inn på Gamer.no. Har ikkje problem med dei andre sidene i nettverket. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Slik ser Hardware.no ut for meg nå. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg har det samme problemet som Dr.Ittsekk har lagt ut bilde av. Selve trådene i forumet og alt som skal være i samme ruten er forskjøvet ned. Verktøylinjen oppe er ikke lastet hos meg heller. Jeg får heller ikke lastet forsiden av hw.no. Når jeg prøver kommer jeg hit: Lenke til kommentar
VbD Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 har også problemet med å komme inn på hw.no, ganske irriterende. kommer inn på amobil etc men, når jeg skriver inn url til hw så kommer jeg inn på denne Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Sånn var min før...men det løste seg selv.. Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Når det gjelder problemet på forumet, så løste dette seg hos meg, ved å velge et annet skin enn Hardware.no. Funker fint med diskusjon.no skinet ihvertfall Fikk også samme side som de andre på hardware.no, men nå kommer det beskjed om at det er problemer med lasting av siden,. Lenke til kommentar
amund Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Ny runde med serverproblemer. Vi jobber på spreng med å løse dem. Hardware.no og Gamer.no er rammet i øyeblikket. Så i mellomtiden må dere klare dere med Amobil, Akam, HWB eller Programmer.no. Forumet fungerer best med diskusjon.no-skin nå. Mvh, Amund Lenke til kommentar
quakie Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Ny runde med serverproblemer. Vi jobber på spreng med å løse dem. Hardware.no og Gamer.no er rammet i øyeblikket. Så i mellomtiden må dere klare dere med Amobil, Akam, HWB eller Programmer.no. Forumet fungerer best med diskusjon.no-skin nå. Mvh, Amund 5685273[/snapback] Ok, vi klarer oss Lykke til! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg kommer ikke inn bruker firefox har testa med IE og Opera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå