Staalkontroll Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Kommer du til å betale lisensen? Hvis TV 2 vil, blir de betal-TV-kanal fra 2009. Det har kulturminister Trond Giske avgjort. TVNorge har planer om det samme, og det eneste gratistilbudet i det nye digitale bakkenettet blir NRKs kanaler, melder Dagens Næringsliv. Les mer her Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Kommer du til å betale lisensen? Hvis TV 2 vil, blir de betal-TV-kanal fra 2009. Det har kulturminister Trond Giske avgjort. TVNorge har planer om det samme, og det eneste gratistilbudet i det nye digitale bakkenettet blir NRKs kanaler, melder Dagens Næringsliv. Les mer her 5682289[/snapback] Tror du virkelig du har noe valg? Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Skal de også ha lisens, nei takk. Endret 1. mars 2006 av Stig Jøran Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg betaler vist dem fjerner reklamen. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Om dette blir en realitet, bør det også komme på bordet om vi faktisk kan velge å betale NRK lisensen eller ikke. I dag er det tvang. Jeg ser nada TV i dag. Ser en god del DVD, men ga opp fjernsyn etter de begynte å hugge av hverandre hodene på direkte sendt TV. Jeg gidder ikke betale for noe jeg ikke bruker. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg betaler vist dem fjerner reklamen. 5682390[/snapback] Hva med NRK (ARK) da? Sendingene deres er jo proppfulle av reklame til enhver tid. Men like herlig må vi betale 2000 kroner i året for å få lov til å ha tv... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg betaler vist dem fjerner reklamen. 5682390[/snapback] Hva med NRK (ARK) da? Sendingene deres er jo proppfulle av reklame til enhver tid. Men like herlig må vi betale 2000 kroner i året for å få lov til å ha tv... 5682437[/snapback] Det er den stygge forskjellen mellom "sponsing" og reklame. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg regner med at det blir ikke noe tvang å betale TV2/TVNorge lisensen. Enten betaler man og får adgang kanalene, eller så betaler man ikke og mister således adgang.I forbindelse med innføring av digitalt bakkenett vil det jo ikke lenger bli mulig å motta TV signalene uten videre, slik man kan idag. Regner med at det samme vil gjelde for NRK. Dersom man ikke har betalt lisensen får man heller ikke sett på NRK. På denne måten blir det hvertfall litt mer rettferdig ovenfor dagens snyltere som ikke betaler iom. at de faktisk også mister hele tilgangen. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Herregud, hvis de skal begynne slik, klarer eg meg flott uten tvkanaler. Ser for det aller meste på dvd/serier på data, så hadde ikke vært et stort tap... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Dominizer > Nå skal vi ikke snakke alt for høyt om titting på serier via dataen, men er enig med deg. Jeg titter ikke på TV lenger pga grunnen nevnt over. Jeg kvitter meg gjerne med TV lisens, og alle kanaler. Jeg trenger det ikke. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Tv'ene koster mye nok i seg selv! Og jeg som storkoset meg med reklamen, laget popkorn og brus når reklamepausene gikk. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Dominizer > Nå skal vi ikke snakke alt for høyt om titting på serier via dataen, men er enig med deg. Jeg titter ikke på TV lenger pga grunnen nevnt over. Jeg kvitter meg gjerne med TV lisens, og alle kanaler. Jeg trenger det ikke. 5682742[/snapback] Mange serier som går gratis på nettet og vettu Som f.eks NRK's Ut i Vår Hage og Team Antonsen kan, eller kunne man ihvertfall, se gratis på nrk sine sider før. Vet ikke om man fremdeles kan Edit: Kan fremdeles se serier på nrk.no. Som nye serien fra atle antonsen og gjengen, "3 brødre som ikke er brødre" Endret 1. mars 2006 av dominizer Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Tror det blir slupp på å se på TV da. Blir bare å titte på NRK. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg betaler gjerne 20,- i året for å se TV2. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 det er mer prinsippet, ikke pengene. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg betaler gjerne 20,- i året for å se TV2. 5683078[/snapback] Jeg også, men nå er det vel under ingen omstendighet snakk om 20 i året. Tall som er foreløpig er nevnt er vel minst 240 i året. På toppen av dette må man vel fortsatt betale i form av reklamen man mottar da jeg ikke regner med at denne vil bli mindre ved innføring av avgiften. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg betaler gjerne 20,- i året for å se TV2. 5683078[/snapback] 20,- er mnd's prisen, ikke årsprisen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Må man betale 20,- per mnd om kanalen inngår i en programpakka allà Viasat/Canal Digital? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 det er mer prinsippet, ikke pengene. 5683147[/snapback] Ok... vi er så rike og velstående så vi kan velge om vi skal kjøpe plasma eller bil mange av oss... og alle de avgiftene på veien betaler vi, men når det blir snakk om 20 kr. mnd. så flipper mange ut... Ingen som veit å sette pris på ting? Jeg skulle gjerne droppet avgiften selv jeg, men det værste jeg veit er når noen sniker seg unna avgifter, som heldigvis ikke blir mulig her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå