LowBalls Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Hei! jeg får snart min første 3g telefon (N70) og da har jeg lest et sted at man ikke kan bruke det vanlige sim-korte? man må be om et nytt? er dette riktig? Endret 2. mars 2006 av alex91 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 takker for så fort svar men hva gjør jeg da? må jeg ringe netcom og si at jeg trenger et nytt sim-kort? eller kan jeg gå ned på telebutikken/expert å be om et nytt sim-kort? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Gå til din lokale forhandler ja, så ordner de nytt simkort. Kan hende at du må betale for det. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Billigste er å gå til forhandler. Bestiller du fra NetCom, så må du i tillegg betale frakt, totalt 230 kroner. Lenke til kommentar
Virum Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Må jeg også bestille meg nytt kort? har akkurat mista telefonen og fått ny (N70) og i den pakka så lå det et nytt simkort ifra netcom. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Trur alle nye simkort leveres som USIM, med andre ord kan de sannsynligvis brukes til 3G. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 jeg fikk nytt sim-kort for et år siden, tror dere det går? og står det på sim.korte at det et USIM kort? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 jeg fikk nytt sim-kort for et år siden, tror dere det går? og står det på sim.korte at det et USIM kort? 5680141[/snapback] Uten at jeg veit det for sikkert, så mener jeg at de begynte med nye simkort på våren i fjor, så da antar jeg at ditt simkort er for gammelt. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Vel... Jeg har et sim-kort jeg fikk sommer 2004. Chess med telenor dekning, og jeg har ikke byttet sim-kort for å benytte 3G. Har hatt 3G siden nettet åpnet. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Chess med Telenor trenger ikke nye simkort, det er kun NetCom-nettet som trenger nye simkort. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Når du får et slikt sim kort får du nytt nummer også da?? Hva med young talk abonnomentet mitt med masse penger på, blir pengene borte på det nye simkortet? Abonnoment ligger jo på sim kort Endret 2. mars 2006 av dinosauren Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Som jeg svarte i en annen tråd. Pengene og nummeret er knyttet til ditt abonnement. Når du skifter SIM til ditt abonnement har du fortsatt nummeret og pengene. Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hva er det som ligger på det gamle sim-kortet da? Kan det kastes eller? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Ja, det gamle simkortet har ingen verdi, og kan kastes. Eneste verdifulle på det, er jo kontakter og meldinger. Men du kan ikke lenger ringe eller sende meldinger med det. Nummeret beholdes selvsagt på det nye simkortet. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 en liten ting: kan jeg bruke det gamle simkorte? eller må jeg ha nytt? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 NetCom og 3 G trenger USIM kort som du må bestille nytt. tar du et telefon og spørr NetCom pent om de kan sende deg et kort vederlagsfritt så gjør de det. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) NetCom og 3 G trenger USIM kort som du må bestille nytt. tar du et telefon og spørr NetCom pent om de kan sende deg et kort vederlagsfritt så gjør de det. 5723067[/snapback] Nei, det gjør de ikke! De er faktisk dyrere enn forhandlere. Krever nemlig frakt også, i tillegg er selve kortet også dyrere hos NetCom. Endret 8. mars 2006 av pologutt Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ja da vet du noe mer enn det jeg vet.. Utdrag fra en mail fra deres kundeservice som jeg fikk i dag: "Dersom du oppgir hvilket nummer du vil ha U-Sim på, så kan vi sende dette til deg kostnadsfritt." Så jeg tror du tar feil der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå