kazzoo Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Jeg lurer på om noen her vet om noen som holder kurs i Delphi programmering. Jeg har sett eurosoft skal holde det. Men har ikke fått noe svar på mail jeg har sent dem så derfor lurer jeg på om det er noen her som vet om noen andre? Endret 1. mars 2006 av rudlende Lenke til kommentar
KodeHode Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Borland kjører en masse online kurs som er meget bra, ta en titt på borland univeristy på borland sine hjemmesider... Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Borland kjører en masse online kurs som er meget bra, ta en titt på borland univeristy på borland sine hjemmesider... 5714734[/snapback] Joda har sett noen av de. Men var kurs med levende foreleser i jobbsammenheng som er intressant her. Lenke til kommentar
mordersko Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) -------------------------------- Endret 25. februar 2007 av mordersko Lenke til kommentar
ketle Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hei Jeg er nyansatt produktsjef i Alfacode.no og det er vi som selger CodeGear sine produkter (tidl. Borland) i Norge. Vi planlegger å starte kurs til høsten, men det er ennå ikke satt noen bestemt dato ennå. Akkurat nå jobber jeg med å finne instruktører til å holde kurs, så om noen vet om noen så send meg en mail til [email protected] eller en PM. Lenke til kommentar
Popsux Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Ta en titt på 3dbuzz.com Her er en link til 9 videosnutter, der du blir forklart i detalj enkle ting. Dette er filmsnutter beregnet på nybegynnere. Men du lærer å lage et enkelt spill og en mp3 spiller. Jeg fant filmene meget lærerike. 3D Buzz' 9 filmsnutter i Delphi programering. Endret 27. april 2008 av Popsux Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 CodeGearGuru har en del filmer. Har ikke sett dem, så vet ikke om de kan anbefales... -Vegar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå