HotShotChicken Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) matterhorn er kanskje europas tøffeste fjell sett fra sveits Endret 28. februar 2006 av Mikkle Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ah.. Das matterhorn! Stilig bilde - men klon bort dustspottene på himmelen! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg er enig der! Matterhorn er et utrolig tøft fjell. Husker den gangen jeg var i Zermatt, og så opp på denne gigantiske spissen. Og når vi tok gondol opp til Kleine Matterhorn, ble det bare mer vakkert Men On-Topic: Liker godt bildet ditt. Lyset og skyene ble veldig bra Men som nevnt, så burde du fjerne skitten du har på linsen. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Flott fjell. Visste det temmelig sikkert før jeg åpnet linken at det måtte være Matterhorn (hvis ikke vår egen Stetind i Norland). Desverre er detaljene helt utbrent i skyene, men det er ikke noe stort drawback her faktisk. Prikkene er fra sensoren ja, og det bør du bruke 5 sek på å fjerne før du legger ut bildet. Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 det nevte rusket på objektiv eller sensor var jeg faktsik sikker på at jeg klonet bort..men jeg må vel ha glemt å lagre .. oppdatert version som vises nå i allefall Lenke til kommentar
BMP Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg elsker Matterhorn, synes det er helt rått! Fint bilde og fine farger men for å være litt OT synes jeg logoen / navnetrekket ditt er for rotete. Det er for mye skygge og så har du alt for mye bevel & emboss. Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Jeg elsker Matterhorn, synes det er helt rått! Fint bilde og fine farger men for å være litt OT synes jeg logoen / navnetrekket ditt er for rotete. Det er for mye skygge og så har du alt for mye bevel & emboss. 5679848[/snapback] enig der...jeg bruker den ikke lenger ...laget den engang itiden fordi hvitt og svart forsvinner så fort alene ...har oppdatert bilde med underskriften jeg bruker for tiden Endret 28. februar 2006 av Mikkle Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Til alle dere som har smakt Toblerone (En sjokolade), så er det denne fjelltoppen Toblerone har fått formen sin fra! "Disovery - Got to know!" Endret 1. mars 2006 av Antarctica Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Flott! Her er min versjon - tatt fra den italienske siden for et par dager siden.. (PS: Jeg er klar over utbrente områder og støvflekker, men dette er bare en automatisk behandlet "kladd" og alt dette kan fikses med mer nøye bildebehandling) Kom gjerne med tips til motivet; jeg skal tilbake dit i kveld og blir der til lørdag! Endret 1. mars 2006 av anderfo Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 du er i cervinia? ...utrolig flotte fjell i området ...får håpe du får godvær i dagene fremover... en time etter at jeg tok mitt bilde var matterhorn(og alle andre fjell for den saks skyld) forsvunnet i tåka Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Kom gjerne med tips til motivet; jeg skal tilbake dit i kveld og blir der til lørdag! 5683979[/snapback] Tar du et bilde fra toppen også? Hehe..Tips og tips. Vent på det rette lyset, det er vel det beste jeg kan komme på. Det kan være forskjellen mellom 'et av tusenvis' og et preimebilde. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hehe. Tilbake nå, det har snødd sikkert 1,5 meter de siste to dagene, og det er nå umulig å se Matterhorn (litt dårlig sikt). Jeg får prøve igjen i bedre vær.. Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 ja, været kan sette en stopper for det meste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå