Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC crash, Windows vil ikke innstallere.

Anbefalte innlegg

Hei.

Det hele startet da jeg lastet ned noen nye drivere til dataen.

nforce 4 chipset drivers.

Da jeg restartet pcen etter disse var innstallert, kom jeg inn på brukeren min, og alt som var å se var bakgrunnen til skjermen. Ingen ikoner, start meny osv osv. Pcen jobbet ikke, og jeg restartet flere ganger, men det hjalp ikke.

Så... Jeg puttet i Windows CDen, og bestemte meg for å formatere. Pcen ville ikke starte fra cden, så jeg gikk inn i bios og satte CD-ROM som Primary Boot driver. Da startet den fra cden, og jeg slettet partisjonene, lagde nye, og formaterte. Deretter kopierte den filer fra cden. Som normalt.

MEN. Da begynte det. PCen rebootet når filkopieringen var ferdig, og etter litt arbeid så kom PCen inn på den samme menyen som før.

Nemlig Hei.

Det hele startet da jeg lastet ned noen nye drivere til dataen.

nforce 4 chipset drivers.

Da jeg restartet pcen etter disse var innstallert, kom jeg inn på brukeren min, og alt som var å se var bakgrunnen til skjermen. Ingen ikoner, start meny osv osv. Pcen jobbet ikke, og jeg restartet flere ganger, men det hjalp ikke.

Så... Jeg puttet i Windows CDen, og bestemte meg for å formatere. Pcen ville ikke starte fra cden, så jeg gikk inn i bios og satte CD-ROM som Primary Boot driver. Da startet den fra cden, og jeg slettet partisjonene, lagde nye, og formaterte. Deretter kopierte den filer fra cden. Som normalt.

MEN. Da begynte det. PCen rebootet når filkopieringen var ferdig, og etter litt arbeid så kom PCen inn på den samme menyen som før.

nemlig denne: bilde2.jpg

Valg 1 er vel naturlig, men da kom jeg inn på den samme menyen med partisjonene, og alt går i ring sånn... om og om igjen. Så vidt jeg husker skal man etter filkopieringen komme til selve innstallasjonen av windows. Men dette hendte altså aldri. Å starte PCen uten CD funker ikke. Da skjer dette Bilde4.jpg

Jeg har også prøvd å gå inn i menyen "Hvis du vil reparere en Windows XP innstallasjon ved hjelp av gjennopprettingskonsollen, trykk E" og skrevet inn kommandoer som Fixboot og Fixmbr. Her et et bilde av detBilde3.jpg

Jeg trenger hjelp. Har slitt med dette i hele dag og i går. Er helt tom for idèer.

Endret av Axdahl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...