Gå til innhold

Positiv tenkning i hverdagen...


Anbefalte innlegg

Lånte her om dagen den mest geniale bok, nå er det slik at jeg ikke leser så mange bøker som jeg ønsker men likevel, dette er den boken som virkelig setter positivsme på spill.

Tittel: Du- Et besstløst menneske

Forfatter: Odd Rolfsen

 

Her har du en forklaring på tanke gangen på mennesker generelt og det er skremmende hvor bra det stemmer det som står i boken. Man lærer utrolig mye av å lese denne boken, man blir faktisk et bedre og mer postitivt menneske, uansett hvor dumt det måtte høres ut som.

 

Det er visse situasjoner i livet man er litt usikker hvordan man skal best takle, men her har du en slags "mal" på hvordan du kan takle det.

Innledning til boken, personlig tekst fra forfatteren:

 

De fleste hevder at det visst nok skal finnes"dårlige dager". Du har fremdeles full dekning, mulighet, lov og rett til fortsatt å anvende denne unnskyldningen.

Det finnes utrolig mange mennesker som ikke alltid har det godt. Du er sikkert ikke alene om det, slik som det føles og kjennes naturlig ut. Dessuten er det jo så mange mennesker som ødelegger for deg, at du sannsynligvis kan være både sint, sur, irritert, negativ, ekkel og i dårlig humør.

Det er heller ikke alle unt å ha suksess. Dette fenomenet tilhører bare enkelte personer som mest sannsynlig er født til det. Dersom dine evner og forutsetninger ikke er til stede, har du selvfølgelig innsett hindringene. Det er liksom bare slik, noe man selvfølgelig bare må akseptere.

Disse tankene unnskyldningene og holdningene har nok reddet mange fra suksess, lykke og tilfredstillelse. Du må selvfølgelig fortsatt forbeholde dem, og jeg vil for all del forstå deg. Du må derimot på din side forplikte deg til omgående å legge denne boken fra deg. Du vil uansett gjøre en god gjerning når du overlater godt hvis du skulle lese denne bok. som mest sannsynlig vil være med på å endre ditt liv totalt. Positivt.

Pass på din nysgerrighet hvis du ikke har ønsker om å forbedre deg. Dette er nemlig en "kokebok" i de beste livsretter (eller rett til det beste i og ut av livet).

Din beslutning er din skjebne.

 

Hvis noen av dere leser denne boken så håper jeg virkelig at dere får samme nytte ut av den som jeg gjorde. Det fortjener de fleste.. :)

 

Hva slags innslag på livet tror dere at en slik bok vil ha på livet?

Endret av CWM_net
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...