Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mulig å bare kjøpe account?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke den siden..

Har registrert meg og aktivert konto.. Så skal jeg kjøpe.. På Account management, så trykker jeg på Purchase code.. Og så spør de om passord og brukernavn igjen. Og når jeg har gjort det, så ender jeg bare opp på management siden igjen :S

Edit: Funket med Internet Explorer visstnok.

Edit2: aaw great! "We're sorry, but due to high demand, serial code purchases are currently being limited. Please try again in 24 hours."

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke den siden..

Har registrert meg og aktivert konto.. Så skal jeg kjøpe.. På Account management, så trykker jeg på Purchase code.. Og så spør de om passord og brukernavn igjen. Og når jeg har gjort det, så ender jeg bare opp på management siden igjen :S

Edit: Funket med Internet Explorer visstnok.

Edit2: aaw great! "We're sorry, but due to high demand, serial code purchases are currently being limited. Please try again in 24 hours."

5648719[/snapback]

Hehe, jaja gitt. På grunn av sikkerhets grunner så aktiverer de kun noen serial-codes av gangen slik at ingen key-generators kan lage disse kodene. Ser ut som Guild Wars får flere spillere for tiden. Det merker jeg i spillet også. Det har også blitt sluppet ut i Japan og Taiwan for ikke så lenge siden.

EDIT: Lief var på bsøek

Endret av Morfiril
Lenke til kommentar

Endelig har jeg kommet igang og det var skikkelig artig å begynne. Har altså valgt Warrior (surprise) og Necro som secondary.

Nicket er Black adderi (Black adder var opptatt :( ).

Lurer litt på hva jeg skal bruke attribute pointene mine på..

Er det mulig å resete attribute pointene slik at jeg kan velge på nytt osv?

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
Endelig har jeg kommet igang og det var skikkelig artig å begynne. Har altså valgt Warrior (surprise) og Necro som secondary.

Nicket er Black adderi (Black adder var opptatt :( ).

Lurer litt på hva jeg skal bruke attribute pointene mine på..

Er det mulig å resete attribute pointene slik at jeg kan velge på nytt osv?

5658175[/snapback]

I gamle dager måtte man bruke points for å stokke om på attribut points, men det kom en patch og nå kan du i hvilken som helst by/outpost og stokke om så mye du vil akkurat som skillsene du. Det eneste du må passe på er å ikke velger feil proffesion / secondary proffesion. De kan ikke byttes.

Og du bør også gjøre alle skill-questene i nybegynner verden før du går videre, for ellers må du bruke skill points til å kjøpe de istedenfor å queste de, og det kan hende du har lyst på å få andre skill for de poengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...