Edmund Blackadder Skrevet 22. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 Har spillet installert på PCen så jeg lurte på om det var mulig å få spillet billigere ved å bare kjøpe account og ikke CDene/DVDen? Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 22. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 Her kan du kjøpe bare CD key som du kan åpne en account med. Scroll litt ned så står det: Buy instant (retail code online, download, no box) Trykker du på bildet under må du registrere deg og så har du mulighet til å kjøpe det og så få cd-key på mail visst jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 Najs! Takker så mye. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 Nokon som veit om andre sider? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 22. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 Tror ikke det er noen andre de selger bare koden, da det er NCsoft som publiserer spillene til Arenanet, som er de som har laget GW. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Jeg skjønner ikke den siden.. Har registrert meg og aktivert konto.. Så skal jeg kjøpe.. På Account management, så trykker jeg på Purchase code.. Og så spør de om passord og brukernavn igjen. Og når jeg har gjort det, så ender jeg bare opp på management siden igjen :S Edit: Funket med Internet Explorer visstnok. Edit2: aaw great! "We're sorry, but due to high demand, serial code purchases are currently being limited. Please try again in 24 hours." Endret 22. februar 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 Er 380 NOK dyrt for ein serial? Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 22. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Jeg skjønner ikke den siden.. Har registrert meg og aktivert konto.. Så skal jeg kjøpe.. På Account management, så trykker jeg på Purchase code.. Og så spør de om passord og brukernavn igjen. Og når jeg har gjort det, så ender jeg bare opp på management siden igjen :S Edit: Funket med Internet Explorer visstnok. Edit2: aaw great! "We're sorry, but due to high demand, serial code purchases are currently being limited. Please try again in 24 hours." 5648719[/snapback] Hehe, jaja gitt. På grunn av sikkerhets grunner så aktiverer de kun noen serial-codes av gangen slik at ingen key-generators kan lage disse kodene. Ser ut som Guild Wars får flere spillere for tiden. Det merker jeg i spillet også. Det har også blitt sluppet ut i Japan og Taiwan for ikke så lenge siden. EDIT: Lief var på bsøek Endret 22. februar 2006 av Morfiril Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 Kjipt. Ati hadde også en 10 timers test som det lett gikk an å fake (Du måtte skrive inn noe info), men det endte i Desember. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Har du fått det til no? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Jau! Nå funket det og jeg er klar for å begynne. Litt dumt at det først funket klokken halv ett om natten. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Endelig har jeg kommet igang og det var skikkelig artig å begynne. Har altså valgt Warrior (surprise) og Necro som secondary. Nicket er Black adderi (Black adder var opptatt ). Lurer litt på hva jeg skal bruke attribute pointene mine på.. Er det mulig å resete attribute pointene slik at jeg kan velge på nytt osv? Endret 24. februar 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 jada, de kan fritt stokkes om i outpost, men ikke ute i villmarka =) Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 Endelig har jeg kommet igang og det var skikkelig artig å begynne. Har altså valgt Warrior (surprise) og Necro som secondary.Nicket er Black adderi (Black adder var opptatt ). Lurer litt på hva jeg skal bruke attribute pointene mine på.. Er det mulig å resete attribute pointene slik at jeg kan velge på nytt osv? 5658175[/snapback] I gamle dager måtte man bruke points for å stokke om på attribut points, men det kom en patch og nå kan du i hvilken som helst by/outpost og stokke om så mye du vil akkurat som skillsene du. Det eneste du må passe på er å ikke velger feil proffesion / secondary proffesion. De kan ikke byttes. Og du bør også gjøre alle skill-questene i nybegynner verden før du går videre, for ellers må du bruke skill points til å kjøpe de istedenfor å queste de, og det kan hende du har lyst på å få andre skill for de poengene. Lenke til kommentar
makila Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 Det eneste du må passe på er å ikke velger feil proffesion / secondary proffesion. De kan ikke byttes. Secondary proffesion kan byttes lenger ut i spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå