henrik_f Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei jeg skulle ha en dropdown/mouseover der vist jeg drar musa over dropper de ned en menu men jeg vill ha de i et bilde på designet. jeg er ikke helt sikker på kordan jeg skal få dette til men håper noen kan hjelpe me beklager for litt dorlig forklart men er ikke helt sikker på kordan de funker takk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Dette er ikke en PHP-funskjon så posten blir flyttet til Web-design, HTML og CSS Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Spør du om hvordan du skal tegne en dropdown meny til designet ditt eller hvordan du koder den? Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 hvordan man koder de Lenke til kommentar
janingar Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Tipper java kunne løse det. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Sats heller på css. Det finnes et utall artikler om dette. Bl.a. her. Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Sats heller på css. Det finnes et utall artikler om dette. Bl.a. her. 5652990[/snapback] Den var fin har du link til horisontal meny? Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Ja! akkurat det eg var ute etter... takk men... eg ser at det begynner med: <ul> <li>Sunfishes <ul> <li><a href="">Blackbanded» sunfish</a></li> <li><a href="">Shadow bass</a></li> <li><a href="">Ozark bass</a></li> <li><a href="">White crappie</a></li> </ul> </li> kor skal eg skrive koden? i index.php? Endret 23. februar 2006 av Plopix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå