Zattaxu Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei! Vet at lefdal tidligere reklamerte for sin 150% prisgaranti, men at de ikke fikk lov til å reklamere for denne lenger. Mitt spørsmål er: Ble hele 150% prisgarantien fjernet, eller er det bare sånn at de ikke reklamerer for den lenger, men at den fortsatt eksisterer? Gjelder denne f.eks. mot produkter på elkjøp's nettsider med såkalt "internettpris". Hadde vært flott med nøyaktige svar, da jeg vurderer å kjøpe noe, og da er det iallefall snakk om noen kroner... Er klar over at det finnes noen lignende poster, men fant ikke svar på akkurat det jeg spør om i farten... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Ja, den er fjernet for en god stund siden. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Ja, heldigvis for både forbrukere og konkurrenter er den fjernet. Er en grunn til at de ble pålagt å fjerne den. Dette er diskutert opp og ned flere ganger før. Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg