Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Oppsigelse av Telenor, Hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg har nå bestilt NGT sin Adsl2+ og min nåværende levrandør er Telenor!

Jeg oppgraderte linjen i Desember til 6 Mbit, men har aldri vært 6 Mbit og dem klarer ikke å levere 6 Mbit her enda linje lengden er 581 M og Diameter på 0.6 og høyere! og Nye DSLAMER.

Jeg har vært Telenor kunde i 2 år også lurte jeg på om det blir nye 12 Mnd bindingstid når jeg oppgraderte linjen ? eller er det slik at så lenge man har et kundeforhold og med det produktet i sån å sån tid, har det ingen betydning ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt, greier de ikke gi deg 6mbit selvom du betaler for 6mbit og nå har du byttet eller skal bytte? Så spørsmålet ditt er om du blir bindet til 12mnd til hvis du oppgraderer? Svaret er nei, men du må huske oppsigelses tiden. Kan være fra 1mnd til 2mnd.

Lenke til kommentar

Vær glad for det dere får.. hehe

Forp.. Telenor satte ned hastigheten til "Mini" fra "Pluss", uten min viten, og etter at jeg spurte om å få byttet/oppgradert abonnement til "Ekstra". Begrunnelsen for denne nedgraderingen var at det ikke var kapasitet igjen i sentralen. På spørsmål om hvordan dette var tilfelle, fikk jeg til svar at grunnet hastighetsoppgraderingen for andre kunder, så kunne jeg ikke få høyere hastighet enn "Mini"... derfor satt de ned hastigheten uten å si en dritt til meg. Noe jeg fant ut etter å ha sittet 3 timer på vent på det dyre 05000-nummeret. (merkelig hvordan et selskap som lever av kommunikasjon er komplett umulig å få tak i?)

Forstå det den som vil - etter 3 år som bredbåndskunde hos Telenor er jeg ihvertfall igang med å bytte til en annen leverandør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...