JohnRichard Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Hei! Opera Mini ville ikke lastes her på lørdag, så jeg skrudde av telefonen min. Når jeg nå skrur den på blinker skjermen mellom lys og svart (av). Koblet den til PCen med USB-kabelen, og der kommer og går enheten med noen sekunders mellomrom. Av og til kommer den til at den viser Sony Ericsson logoen, men ikke lengre. Min konklusjon er at den driver å restarter før programvaren («OS») er lastet. Det jeg lurer på er følgende: Er det noen måte å resette denne telefonen ved å holde inne knapper eller taste en spesiell kombinasjon - eller må dette gjøres fra menyvalgene (nullstill innstillinger/enhet)? Og hva er oddsen for at jeg (evt. serviceverksted) kan redde dataene mine (de ligger ikke på minnebrikke, da telefonen har over 400mb innebygd minne). Takk for alle svar Ellers er jeg superfornøyd med telefonen. Har en Nokia 6230 her som nødløsning, makan til drittelefon har jeg ikke vært borti. (Dårlig batteri, dårlig antenne, uvant meny/tastekombinasjoner ). Edit: Leif was here... Edit 2: Krever programvareoppdatering med det resultat at alle data går tapt, så vet dere Endret 20. februar 2006 av JohnRichard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå