Gå til innhold

Eminem, DA rapper of all times?


anietsoj

Anbefalte innlegg

Meninger om Eminem!? Jeg syns sangene er utrolig bra, og tekstene har faktisk en mening.. Iallfall de siste han har lagd!!

 

Tenk så fuckings mange negere det er som rapper, og den ene hvite, er sannsynligvis verdens mest kjente..! Syns dere det er fortjent?

Alle må iallfall innrømme at han har hatt en utrolig tøff oppvekst, og har kommet veldig langt i livet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes Eminem har fått et litt negativt rykte. Han blir litt undervurdert spør du meg. De gamle skivene hans er ganske så bra. Men alt etter The Marshall Mathers LP er :sick:. Men hører man på det han lagde på den skiva, og før det er det faktisk ganske mye bra. Spesielt noe av det han lagde sammen med Doctor Dre på the Slim Shady LP og endel på The Marshall Mathers LP, som Stan. (ok den er kanskje litt komers men..).

Lenke til kommentar
Første hvite rap megastjerner var Beastie Boys, Eminem blir for tiden mye omtalt, men hvis man ikke har hørt om Grandmaster Flash og Public Enemy, så...

5627798[/snapback]

:yes:

 

Eminem er dyktig han, men han hadde ikke vært en dritt uten Dre.

 

Om det er fortjent? han har jobba hardt, men jeg syns det er like mye pop-musikk som hip-hop det han lager

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...