-mads Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Lurte på hvilken bærbar som er best av disse to..? HP Pavilion ze2310 eller Acer TravelMate 2413WLMi <Tittelen på tråden er endret av moderator> Endret 18. februar 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hva er bruksområdet ? og hvor mye penger har du tenkt å bruke ? Kan hende man kan finne en bedre pc om du nevner sånnt Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Feilpostet i "Hjelp til kjøp/salg av PC" Flyttes til "Bærbare datamaskiner". Jeg tror i hvertfall du får mye flere og bedre tilbakemeldinger i denne kateogorien. Trådtittelen endres noe for å gjøre det lettere å se hva tråden omhandler. Endret 18. februar 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
-mads Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Hva er bruksområdet ? og hvor mye penger har du tenkt å bruke ? Kan hende man kan finne en bedre pc om du nevner sånnt 5624755[/snapback] Bruksområde: Skole Litt spill, ikke noe særlig krevende* Surfing Se litt på film* Lagre rundt 4gb musikk * betyr at det ikke er særlig viktig, og ikke avgjørende for at jeg kjøper dataen. Har tilgang på en stasjoner hvor jeg kan spille og DVD-Spiller Jeg kan ikke bruke mer enn 6600,- Endret 18. februar 2006 av Mads SF Lenke til kommentar
qwert Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Jeg ville valgt HP-maskinen hvis du skal spille noe som helst. Xpress 200M er betydelig bedre enn det GMA900 som sitter i I910GML. Det finnes dog ankepunkter mot HPen også, men jeg ville uansett utelukket Aceren grunnet brikkesettet. Du har ikke et par hundrelapper til? Har sett Acer 3003WLMi nede i 6800,- noe som er et bedre kjøp enn begge disse. Hvis du går for en Celeron-M ville jeg sett etter en serie som også leveres med P-M og bruker brikkesett deretter. Bedre oppgraderingsmuligheter og generelt sett bedre byggekvalitet og batteri enn maskinene som er utelukkende laget for 'lavprismarkedet'. (Men muligens litt mindre for pengene i rene specs.) HP Compaq nx6110 er et eksempel. Endret 19. februar 2006 av qwert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå