kristoffer1989 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Her kan vi skrive alt som har med vår kjære Quart festival å gjøre... Band som kommer er: Depeche Mode (UK) Kanye West (US) Tool (US) Bullet for my Valentine (UK) Clutch (US) Slim Thug (US) Sway (UK) Brut Boogaloo (NO) Burst (SE) Enslaved (NO) Heroes & Zeros (NO) Loch Ness Mouse (NO) Serena Maneesh (NO) Superfamily (NO) Opeth?(står på siden dems at de kommer men står ikke på Quarten sin side enda..) Datoene er 4-8 juli. Noen som vet om det er aldersgrense på alle konserter det selges øl på? eller kan en 16 åring komme inn? VIL DIT! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Kunne være gøy å se Enslaved og Tool, men jeg er ikke fan av noen av bandene på den lista. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg skal 4. juli. Må se Opeth og Tool. Enslaved hadde også vært fett å se. Så vidt jeg vet er det ingen aldersgrense på noen konserter på Quart. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Tool kommer til å bli stort. Ble tur til Roskilde for min del. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg skal 4. juli. Må se Opeth og Tool. Enslaved hadde også vært fett å se. Så vidt jeg vet er det ingen aldersgrense på noen konserter på Quart. 5619827[/snapback] Det stemmer. Tidligere år har det vært 18-års aldersgrense for å komme inn på serveringsområdet, men selve konserten er fri alder på. Tviler på at det endrer seg i år. MEN, dette gjelder kun vanlig quart. Utover kveldene arrangeres klubbquart på forskjellige utesteder i Kristiansand, og der er det aldersgrense som varierer fra utested til utested... Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Ojojoj. Har vært Clutch-fan siden 1995. Spørs vel hvor mye av det gamle gode de kommer til å spille, men får vel ta et dagspass eller noe for å få det med meg. Endret 17. februar 2006 av 4WheelDrive Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 aldri hørt om tool:)hva slags musikk er det Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 aldri hørt om tool:)hva slags musikk er det 5620159[/snapback] Nå er ikke jeg så flink med sjangre...men Tool er en form for prog-rock/prog-metal.... ... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 jeg og kompiser vurderer ett par dager på quarten, for så å dra videre til Amsterdam. Noen som veit hvilke dager hip-hop folka spiller, og er det sluppet noe informasjon om noen store hip-hop navn? mener å huske noe om at Kanye West kanskje skulle komme? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) i fjor var hip-hopen på dag #2, det var vel onsdag...aner ikke om det blir på samme måte i år. når det gjelder quart06 ser programmet heller labert ut...det hadde vært helt greit med både tool, depeche og opeths siste skiver, men ingen av dem er så bra at det får meg til å tilbringe 6 dager i telt i kristiansand i år igjen... hadde f eks radiohead, roger waters eller sigur ros tatt en tur, da skulle jeg nok stukket innom =] Endret 17. februar 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Har vurdert å stikke ned på Opeth...har veldig lyst hvertfall Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hørte snakk om at Trivium også skulle? I så fall drar jeg for å se Enslaved og Trivium Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Nå er satyricon også på lista, foretrekker dem fremfor coheed. Merkelig at det er så lite aktivitet i denne tråden, er det ikke en del her som skal dit? Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 jeg skal nedover! Masse masse go'musikk i vente, men jeg må nok påstå at Depeche konserten står øverst på lista;) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 noe som trenger ukepass til festivalen ? PM meg.. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Gleder meg til Opeth og Tool! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) no shit sherlock! Edit: Plager meg forsatt det med Coheed Endret 30. juni 2006 av Alper Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Oi! Visste ikke at racounters kommer! Blir kult å se jack white Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvem er det som skal være der hele uka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå