appelsinbrus Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Har en slik kjøleribbe på dette skjermkortet, også lurer jeg på hvordan og hvor mye jeg kan klokke kortet. Åpne pipelines eller hva skal jeg gjøre..? Er litt grønn på klokking. Endret 15. februar 2006 av appelsinbrus Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Har btw lagt inn RivaTuner nå, men fatter ikkeno av det Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Her er ein guide om korleis du overklokkar eit skjermkort med rivatuner. Sjekk overklokkingsdatabase tråden for å sjå kor langt du kanskje kan klokke kortet. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Hvor mye kan jeg egentlig tjene på å klokke på denne måten? En ting til, det kommer melding om at driverne ikke takler mer.. hva kan jeg gjøre med det? For når jeg klokker maks med det programmet der, blir det bare 57 grader, så kan sikket klokke en del mer... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Sjekk om du får artifacts. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 hva er det da? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Kjør 3D mark, 01 eller 03 for best flyt. Sjekk om det er noe galt med skjermbidet, piksler som oppfører seg rart. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Står i guiden at ein skal gå sakte framm Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Åja hehe Nei ikke no rare pixler her nei. Men er liksom driveren som gjør at jeg ikke kan klokke mer... Men er det bare core clock og memory clock jeg trenger å regulere på for ekstra ytelse? Hva med strøm og sånt noe? Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Hmm, merker at v-sync`en ikke er helt god.. Noe jeg kan gjøre for å fikse det? Asså, veit at det kan stilles i spillet, men det har blitt værre etter at jeg klokket.. Endret 16. februar 2006 av appelsinbrus Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 RivaTuneren suger. Enten gjør jeg noe feil, eller så er det ganske enkelt ikke så bra å klokke med det programmet. Merker ikke noe forskjell i ytelsen i allefall, merker knapt forandring på tempen. Jada, har skrudd opp både core og memory, testet og kjørt, men merker ikkeno. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hvor mye har du klokket da? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) gjør dette, så slipper du den klokkesperren på rivatuner. men pass på å klokk litt om gangen og sjekk med 3dmark imellom. det er veldig viktig du skal klokke helt til du får artifacts (fargespraggel o.l i 3dmark eller spill). så skal du klokke ned ca 10mhz på hver av memory og core. men klokk de hver for seg.... først finner du max core, så max memory.... Endret 18. februar 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Jess endelig et svar jeg har bruk for! Takk! Nå kommer det ikke opp sånn der test-mas som det gjorde i stad.. Gudd shit Er det veldig farlig å gå for langt opp? Så lenge tempen holder seg nede, mener jeg? Kommer sånt et gult farselmerke når jeg går over det blå streket.. Endret 18. februar 2006 av appelsinbrus Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Klokk til du får artifacts. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Er artifacts grensen til hva jeg kan klokke? Er ikke noe måte å klokke mer på, uten å få det? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Da må du enten skaffe bedre kjøing eller vmodde. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Hehe kjølinga er i allefall bra nok. Har enda ikke kommet over 57 under last... Hvordan foregår vmoddinga da? No strøm og no greier, er det ikke det..? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Lodde på motstander som gjør at du får økt spenning på gpu og ram. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Åh, det gidder jeg i allefall ikke. Kan ikke kjøre på mer spenning fra bios eller noe da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå