Wipeout Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Surfet litt innom mine "faste" sider i dag, og fant ei mappe lydene "Norsk MILF". Nyskjerrig som jeg var, måtte jeg se inni den. Der fant jeg en rekke bilder av ei ganske pen dame i 40 åra som bor et par steinkast unna. Hun hadde t.o.m. satt inn fullt navn og stedet vi bor på bildene. Kanskje ikke særlig interessant for Dere, men jeg synes det var festlig. Kan bli moro neste gang jeg skal på butikken Kanskje printe ut noen av bildene og henge opp på butikken? Endret 15. februar 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Haha. Det siste bør du kanskje være litt forsiktig med, så hun ikke anmelder deg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Surfet litt innom mine "faste" sider i dag, og fant ei mappe lydene "Norsk MILF".Nyskjerrig som jeg var, måtte jeg se inni den. Der fant jeg en rekke bilder av ei ganske pen dame i 40 åra som bor et par steinkast unna. Hun hadde t.o.m. satt inn fullt navn og stedet vi bor på bildene. Kanskje ikke særlig interessant for Dere, men jeg synes det var festlig. Kan bli moro neste gang jeg skal på butikken Kanskje printe ut noen av bildene og henge opp på butikken? 5608994[/snapback] du får printe ut bildene og stikke på besøk, kanskje det blir litt milf på deg! (btw, siden det var navn og sted på bildene er det jo ikke sikkert det er hun som har lagt det ut? kanskje en sint eks f.eks..) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Håhå! Er hu fin 'a? ^^ Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Haha. Det siste bør du kanskje være litt forsiktig med, så hun ikke anmelder deg. 5609075[/snapback] Hehe, ja ... var nok mest ment som en spøk. Får trekke på meg finlandshetta og løpe inn på butikke, kaste fra meg endel biler og løpe ut igjen Når det gjelder navn på bildene: Greit nok å merke de slik at man kan "bevise" at det er vedkommende, men fullt navn og bosted?? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Håhå! Er hu fin 'a? ^^ 5609100[/snapback] Til å være såpass gammel, jepp. Utrolig bra kropp til alderen å være Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Ååh.. offcourse I'm with stupid, and i'm all alone Endret 15. februar 2006 av Cultofluna Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Du kan garantert ikke printe ut bildene. all hail kopinor Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 har sett folk på Blink hvor jeg tidligere har sett personen på lignende sider.... litt spes... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 heaheaheahhahaha. jævlig stilig Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Håhå!Er hu fin 'a? ^^ 5609100[/snapback] Til å være såpass gammel, jepp. Utrolig bra kropp til alderen å være 5609122[/snapback] Hvis du har lyst til å ”bli bedre kjent” med henne kan du jo heller nevne det for henne neste gang du møter henne på butikken. Selv stoler jeg ikke helt på den typen piker og ville derfor ha gått for det gamle ”to kondomer og tigerbalsam”-trikset. Endret 15. februar 2006 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 det gamle ”to kondomer og tigerbalsam”-trikset. 5609281[/snapback] Vil det si at man har på 2 stykker på en gang? Lenke til kommentar
magicus Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 link plz.. vil se hva vi snakker om Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 link plz.. vil se hva vi snakker om 5609390[/snapback] Enig.. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) det gamle ”to kondomer og tigerbalsam”-trikset. 5609281[/snapback] Vil det si at man har på 2 stykker på en gang? 5609365[/snapback] Først en kondom, deretter et lag med tigerbalsam, tilslutt en kondom til. Da er det ingen fare for at herr HIV eller herr sædcelle kan lure seg fra den en siden til den andre. Hvis en av kondomene skulle få et hull eller revne legger helt sikkert en av dere merke til det. Han hvis den innerste ryker, hun hvis den ytterste. Det går forresten under kategorien gamle sjømannstriks. Endret 15. februar 2006 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 link plz.. vil se hva vi snakker om 5609390[/snapback] Enig.. 5609398[/snapback] Agreed. Jeg må bedrive kildekritikk. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ja link ffs! Jeg vil se norsk 40+ fra nabolaget ditt av forskningsmessige grunner! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ja, du kan ikke snakke om sånnt her uten link.. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 det gamle ”to kondomer og tigerbalsam”-trikset. 5609281[/snapback] Vil det si at man har på 2 stykker på en gang? 5609365[/snapback] Først en kondom, deretter et lag med tigerbalsam, tilslutt en kondom til. Da er det ingen fare for at herr HIV eller herr sædcelle kan lure seg fra den en siden til den andre. Hvis en av kondomene skulle få et hull eller revne legger helt sikkert en av dere merke til det. Han hvis den innerste ryker, hun hvis den ytterste. Det går forresten under kategorien gamle sjømannstriks. 5609429[/snapback] Å ha 2 kondomer er bare tull. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Vet ikke om det er så altfor genialt å legge ut bilde av henne her, med tanke på alderen til enkelte forumbrukere, da bildene er av en smule erotisk karakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå