Gå til innhold

Fant bilder av naboen på nettet.

Wipeout

Anbefalte innlegg

Surfet litt innom mine "faste" sider i dag, og fant ei mappe lydene "Norsk MILF".

Nyskjerrig som jeg var, måtte jeg se inni den.

Der fant jeg en rekke bilder av ei ganske pen dame i 40 åra som bor et par steinkast unna. Hun hadde t.o.m. satt inn fullt navn og stedet vi bor på bildene.

Kanskje ikke særlig interessant for Dere, men jeg synes det var festlig. Kan bli moro neste gang jeg skal på butikken :cool:

Kanskje printe ut noen av bildene og henge opp på butikken?

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Surfet litt innom mine "faste" sider i dag, og fant ei mappe lydene "Norsk MILF".

Nyskjerrig som jeg var, måtte jeg se inni den.

Der fant jeg en rekke bilder av ei ganske pen dame i 40 åra som bor et par steinkast unna. Hun hadde t.o.m. satt inn fullt navn og stedet vi bor på bildene.

Kanskje ikke særlig interessant for Dere, men jeg synes det var festlig. Kan bli moro neste gang jeg skal på butikken :cool:

Kanskje printe ut noen av bildene og henge opp på butikken?

5608994[/snapback]

:wee:

du får printe ut bildene og stikke på besøk, kanskje det blir litt milf på deg! :green:

(btw, siden det var navn og sted på bildene er det jo ikke sikkert det er hun som har lagt det ut? kanskje en sint eks f.eks..)

Lenke til kommentar
Haha. Det siste bør du kanskje være litt forsiktig med, så hun ikke anmelder deg.

5609075[/snapback]

Hehe, ja ... var nok mest ment som en spøk. Får trekke på meg finlandshetta og løpe inn på butikke, kaste fra meg endel biler og løpe ut igjen :p

Når det gjelder navn på bildene: Greit nok å merke de slik at man kan "bevise" at det er vedkommende, men fullt navn og bosted??

Lenke til kommentar
Håhå!

Er hu fin 'a? ^^

5609100[/snapback]

Til å være såpass gammel, jepp. Utrolig bra kropp til alderen å være :dribble:

5609122[/snapback]

Hvis du har lyst til å ”bli bedre kjent” med henne kan du jo heller nevne det for henne neste gang du møter henne på butikken.

Selv stoler jeg ikke helt på den typen piker og ville derfor ha gått for det gamle ”to kondomer og tigerbalsam”-trikset.

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar
det gamle ”to kondomer og tigerbalsam”-trikset.

5609281[/snapback]

Vil det si at man har på 2 stykker på en gang?

5609365[/snapback]

Først en kondom, deretter et lag med tigerbalsam, tilslutt en kondom til.

Da er det ingen fare for at herr HIV eller herr sædcelle kan lure seg fra den en siden til den andre.

Hvis en av kondomene skulle få et hull eller revne legger helt sikkert en av dere merke til det.

Han hvis den innerste ryker, hun hvis den ytterste.

Det går forresten under kategorien gamle sjømannstriks.

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar
det gamle ”to kondomer og tigerbalsam”-trikset.

5609281[/snapback]

Vil det si at man har på 2 stykker på en gang?

5609365[/snapback]

Først en kondom, deretter et lag med tigerbalsam, tilslutt en kondom til.

Da er det ingen fare for at herr HIV eller herr sædcelle kan lure seg fra den en siden til den andre.

Hvis en av kondomene skulle få et hull eller revne legger helt sikkert en av dere merke til det.

Han hvis den innerste ryker, hun hvis den ytterste.

Det går forresten under kategorien gamle sjømannstriks.

5609429[/snapback]

Å ha 2 kondomer er bare tull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...