L4r5 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Er flere tråder som jeg føler diskriminerer oss single. (bl.a. Valentines tråden) Tenkte vi kunne få en tråd som samler oss single på et sted. Legg gjerne med et bilde av deg selv men dette er jo ikke et must. Endret 14. februar 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Valentines kan være like morsomt for single da, kan kjøre kort og leke hemmelig beundere etc. uten å måtte forholde seg til press om å MÅTTE gjøre noe dersom man har kjæreste Denne tråden kan bli morsom Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg er single, men hadde en absolutt flott valentines day. Ikke at jeg liker tradisjonen uansett. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg er også singel, men hadde også en flott valentines day Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Er singel, men hadde faktisk en utmerket dag. (fri fra skole, jadda). Dessuten gledet jeg mange med digitale roser på MSN Men nå er det leggetid, så legger meg....alene. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Single, etter mange mislykkete forhold har jeg funnet ut at jeg ikke er kompitabel med forhold Valentines day, vel dagen gjør meg litt kvalm edit: litt leif. Endret 15. februar 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 tråden for meg:P Vært singel hele livet. jeg har et ord å si: MØ! Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Jeg er singel... og kan leve lenge med min venn/bang for bucks venn PC bilde av meg: Endret 15. februar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Jordi Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Singel, men ingen problemer med det! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg er også singel, men jeg trives med det. Hvis du har en kjæreste, blir det litt masete. Jeg sier ikke at det er stress og ha en kjæreste, nei nei for guds skyld. Og ha en kjæreste er fint, men det kan bli litt stress iblant. f.eks hvis du vil sitte på pc'en og nerde, og hun vil ut å shoppe klær. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 "Valentine's Day is a holiday invented by greeting card companies to make people feel like crap." (Liker ikke Valentine's Day) Men sånn ellers så har jeg det greit som singel. (Kjenner strengt tatt ikke til noe anent, men må inrømme at den håpløse romantikeren i meg lengter litt etter nærhet...) Forøvrig blir det vel litt overflødig med bilder her, folk kan vel titte i RPP uansett? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Er singel. Har vært singel i hele livet. Har aldri kyst eller knulla ei kjerring. Er 17 år.. Så jeg får min dose med fred, men også litt ensomhet.. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Singel og lei.. Men hvorfor i helvette skal jeg bry meg om ett lite luksusproblem? Får jo mer tid til å tenke mer på meg selv, kan gå ut på byen å rote med noen uten å få ett helvette dagen etterpå. Du kan snakke drit, være drittsekk og leve livet uten å tenke på at en viss person tar seg nær av det osv.. Livet er greit så lenge du gidder å prøve å ha det bra Edit: Prøvde å være romantisk mot en spesiell person, men fikk ingenting tilbake Vel okey.. "Takk, det var jo skikkelig søtt" og thats it. Jeg har igrunn gidd opp det der med å finne den rette. Endret 15. februar 2006 av Cultofluna Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 tråden for meg:PVært singel hele livet. 5607510[/snapback] Vi deler samme skjebne Jeg kommer til å være singel noen år til også, tenker jeg Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Singel i 17 9/10 år and counting. Tror jeg setter et sølibat stempel på meg selv snart. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Singel her. Dog, hverken upult eller ukyssa. Er på flørtern med ei jente da. Det er fint. :!: Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg er singel.. Skjedde vel egentlig ikke så mye på Valentine's Day.. Var som en vanelig dag.. Men skulle gjerne hatt ei dame.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Singelsingelsingel Meg i et nøtteskall. Skal forbli sånn ihvertfall et år til, så får vi se om jeg finner meg noen etterhvert. Men er ikke fremmed for å rote litt da Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Er singel.Har vært singel i hele livet. Har aldri kyst eller knulla ei kjerring. Er 17 år.. Så jeg får min dose med fred, men også litt ensomhet.. 5608032[/snapback] Ditto Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Singel uten noen løsning i sikte. Lurer på om jeg hadde vært noen god kjæreste, egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå