thinkdifferent Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Hei! Da var det min tur til å starte på et kabinett. Kabinettet lyder som følger; Aopen HX08, tror jeg. Det ligner i alle fall noe grådig:P Kabinettet skal være ferdig til "Inanimate," som er en tradisjon i Modumhallen i Åmot vær vinter- og høstferie... Her ligger resten av loggen min...! Sponsor: Link: Support48 De har faktisk gitt meg hele kabinettet helt gratis En stor takk til dem, som er veldig snille Så over til kabinettet: Hele greia... Er ganske stort syns jeg, men så er jeg vant til Scorpio miditoweret mitt og da:P Det som skal gjøres med kabinettet er: -Skjøre ut vinndu. Har allerede skjørt ut toppvinduet, skal slenge ut noen bilder av det i morgen. Har også tegnet med fram til hvordan vinduet skal se ut på døra, bilder kommer i morgen. -Pusses og lakkeres; noe som jeg egntlig gruer meg litt til. Har aldri gjort dette før (med et bra sluttresultat ) -Montere sota plexi (kommer bilde i løpet av morgendagen). -Montere LCD Display 20*4. -Finne ut om jeg skal gjøre noe artig med kabinettet -Montere hardwaren og diverse av lys og slikt. Hardware som skal inn: Asus A8V-E Deluxe 3200+ Venice 2gb Twinmos ( ) RAM Asus EAX600XT 2x200GB WDC HDD +noen katoder osv. EDIT: Fjernet noen bilder. Loggen ligger HER ,og prosjektet er døpt om til BTTB (The Big Black Tower), foreløpig... Endret 23. februar 2006 av Trussl Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Vindu i toppen og på siden, vifter og lys og div. lakker hele kabinettet svart elns Var det noen hjelp? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det spørs hvor avansert og hvilke tilgang til verktøy du har. Det "normale" er å lage vindu i siden og noen lys. Så kan du kanskje sette en vifte i vinduet. Ha et vindu som er 2-3 delt. Osv osv. Hva tenker du? Hvilke erfaring har du? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hva med et litt custom vindu og sleeving da? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hva med et litt custom vindu og sleeving da? 5601433[/snapback] Så kan du kanskje sette en vifte i vinduet. Ha et vindu som er 2-3 delt. Osv osv. 5600194[/snapback] 2-3delt vindu, er ikke det ganske custom? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Update Flyttet hit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5655765 Endret 23. februar 2006 av Trussl Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Kan bli bra, dette her! KUTGW! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ser jo bra ut detta.. KUTGW Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Joda, nå så bildene kommer så blir det bra:) Liker at du ikke har A4 format på vinduet;) Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ser bra ut, har alltid hatt lyst på ett stort kabb selv som jeg kunne modde noe sykt å lage no fint utav.. Håper dette blir bra! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Jeg likte ikke det der toppvinduet ditt. Syns det skulle vært litt litt mer symetrisk jeg eller mer avrundet. Endret 15. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
adnan Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Når jeg ser på dette fikk jeg synsykt lyst jeg også. Du har MASSE av plass + at kabinettet er en sikker favoritt for folk som vil ha et ryddig invendig... Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 @Klikka: er litt enig med deg... Syns det var bra med en gang jeg skjærte det ut, men det ble litt for mye av det gode når jeg fikk det på... Skal nok muligens gjøre noe med det ... Lenke til kommentar
KiKKA Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 STILIG! Hadde et HELT likt kabinett tidligere. Gleder meg til å se hva du får til med det. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Smoooth, har 2stk av samme kabinett selv, har handla inn verktøy, plexi, osv. Har lenge tenkt på å modde det, lagte en tråd her på forumet også, fikk ideer osv. Skal lage hull for 2 radiatorer, 4 * 120mm Viftehull, plexi vindu, lakkering utsiden og innsiden, og sikkert noe plexi andre plasser. Skal følge denne tråden Å se hvordan kabinettet ditt blir Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hmm, litt rart vindu, men var egentli ikke så værst Gleder meg til å se hva du får ut av dette, stort modde potensiale på dette Stå på! Øyvind Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Resten av loggen (og updates i framtiden) havner HER . Dette vil si at i denne topicen som er her skal det diskuteres, og i loggen min så poster jeg alt som jeg gjør. Lager et nytt innlegg i denne tråden, så fort jeg er ferdig med en ting. Truls Endret 23. februar 2006 av Trussl Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 NY UPDATE Lakkeringsupdate er nå lagt ut... Truls Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Så jo bra ut den lakkeringa.. KUTGW.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Så ganske grei ut den der lakkeringen Men hva i all verden er krakkeleringslakk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå