Gå til innhold

Roger Waters til Norwgian Wood!

Peterman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er vel en begivenhet som de fleste burde ta turen innom, fan eller ikke. Roger Waters er jo ikke akkurat ukjent innen musikkens verden..

5599811[/snapback]

Selv om han er kjent så trenger vel folk ikke å gå dit.

Dette er en begivenhet som de fleste burde ta turen innom, fan eller små interresert.

Korn skal dit også :)

5599818[/snapback]

Og der ble jeg hjemme. (DØ nü-metal)

Lenke til kommentar

dette blir knall. waters som spiller pf-klassikere...noe av det beste jeg kan tenke meg. nå mangler bare radiohead, så er tidenes festivalsommer i boks.

det blir nok et dagspass for onsdag på meg, siden resten av festivalen virker en smule uinteressant...og er dessuten midt i eksamenstida.

Lenke til kommentar

Om man vil se en levende legende live, er dette en sjanse. Om noen år kan denne konserten være en legendarisk sak som alle snakker om, og da er det forsent å gå på den.

Husk også at å gå på konsert er en annen måte å oppdage musikk på.

Husk, dette er samme mannen som har skrevet The Wall, og som sto på scenen i Berlin en legendarisk kveld i 1990.

Lenke til kommentar
Om man vil se en levende legende live, er dette en sjanse. Om noen år kan denne konserten være en legendarisk sak som alle snakker om, og da er det forsent å gå på den.

Husk også at å gå på konsert er en annen måte å oppdage musikk på.

5615425[/snapback]

Det var dette jeg prøvde å få sagt

Lenke til kommentar

enig med tlz

jeg gikk etter 5 minutter da snoop dogg spilte på quart05.

han er sikkert en legende i sin sjanger, og er heller ikke innom norge så ofte at det gjør noe...men allikevel er det dørgende kjedelig og rimelig uinteressant for meg som ikke er fan av hip-hop.

men det bør jo også nevnes at dark side of the moon er et av verdens mest populære album, så de fleste med en viss interesse for musikk har nok et forhold til det...

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...