Peterman Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 http://www.nrk.no/musikk/festival/norwegia...od/5477111.html Juhu! Lenke til kommentar
eJoJ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Dette er den beste nyheten på lenge hehe *sette på amused to death* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 http://www.nrk.no/musikk/festival/norwegia...od/5477111.html Juhu! 5597992[/snapback] Yei. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det blir nok en sjelden tur til Oslo da, ja Får nesten spille av albumet "Amused to Death" her også Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Denna sommeren kan bli dyr Lenke til kommentar
arianar Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Kan vel si jeg er et eneste stort glis nÅ! Hadde egentlig ikke tenkt å dra på noen særlig festivaler denne sommeren, men!! Det er Roger Waters! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Dette er vel en begivenhet som de fleste burde ta turen innom, fan eller ikke. Roger Waters er jo ikke akkurat ukjent innen musikkens verden.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Dette er vel en begivenhet som de fleste burde ta turen innom, fan eller ikke. Roger Waters er jo ikke akkurat ukjent innen musikkens verden.. 5599811[/snapback] Selv om han er kjent så trenger vel folk ikke å gå dit. Dette er en begivenhet som de fleste burde ta turen innom, fan eller små interresert. Korn skal dit også 5599818[/snapback] Og der ble jeg hjemme. (DØ nü-metal) Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 dette blir knall. waters som spiller pf-klassikere...noe av det beste jeg kan tenke meg. nå mangler bare radiohead, så er tidenes festivalsommer i boks. det blir nok et dagspass for onsdag på meg, siden resten av festivalen virker en smule uinteressant...og er dessuten midt i eksamenstida. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Dette er vel en begivenhet som de fleste burde ta turen innom, fan eller ikke. Roger Waters er jo ikke akkurat ukjent innen musikkens verden.. 5599811[/snapback] Da jeg spillte Pink Floyd sa du det sugde... jeg skal ta meg en tur om jeg er hjemme den datoen! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 dette må man få med seg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Please - Ta off topic i PM! (ja, poster er slettet) Forøvrig, kanskje jeg drar på NW igjen i år pga det her . Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Om man vil se en levende legende live, er dette en sjanse. Om noen år kan denne konserten være en legendarisk sak som alle snakker om, og da er det forsent å gå på den. Husk også at å gå på konsert er en annen måte å oppdage musikk på. Husk, dette er samme mannen som har skrevet The Wall, og som sto på scenen i Berlin en legendarisk kveld i 1990. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Om man vil se en levende legende live, er dette en sjanse. Om noen år kan denne konserten være en legendarisk sak som alle snakker om, og da er det forsent å gå på den.Husk også at å gå på konsert er en annen måte å oppdage musikk på. 5615425[/snapback] Det var dette jeg prøvde å få sagt Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Blir teit å gå bare pga. statusen til Roger Waters, man går det for å nyte et magisk øyeblikk til en musiker som en setter stor pris på. Hvis du ikke er en fan så blir det litt meningsløst spør du meg. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) enig med tlz jeg gikk etter 5 minutter da snoop dogg spilte på quart05. han er sikkert en legende i sin sjanger, og er heller ikke innom norge så ofte at det gjør noe...men allikevel er det dørgende kjedelig og rimelig uinteressant for meg som ikke er fan av hip-hop. men det bør jo også nevnes at dark side of the moon er et av verdens mest populære album, så de fleste med en viss interesse for musikk har nok et forhold til det... Endret 16. februar 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Der er jeg totalt uenig med deg, TLZ. Jeg kan ta et eksempel angående Neil Young. Jeg var ikke så så særlig inne i den musikken, men fikk et helt annet syn etter å ha sett han live i Oslo. Roger Waters er ikke bare for fanboys, men også for dem som vil ha en potensiell konsertopplevelse. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hva er feil med Neil Young? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 ingenting er feil med Neil Young.. Han rocker så det røsker i fletta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå