Gå til innhold

skjermkortet til en venn er mongo.


Anbefalte innlegg

Hei, har en venn som har problemer med skjermkortet sitt, han skal spille EVE online og der strekker grafikken eller teksturene seg til helvete utover skjermen, det samme gjelder world of warcraft. På quake 3, Doom 3 og diablo 2 funker alt fint. hvorfor skjer dette? noe med open GL drivere eller noe sant? eller kanskje muligens gamle skjerkort drivere? skjermkortet heter: GeForce 6600GT.

 

Hjelp! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant ingen problemer.

Klikk Test DirectDraw ovenfor hvis du vil teste DirectDraw-funksjonalitet.

Direct3D 7-testresultater: Alle testene var vellykkede.

Direct3D 8-testresultater: Feil ved trinn 32 (Brukerbekreftelse av Direct3D-gjengivelse): HRESULT = 0x00000000 (feilkode)

Direct3D 9-testresultater: Feil ved trinn 32 (Brukerbekreftelse av Direct3D-gjengivelse): HRESULT = 0x00000000 (feilkode)

 

 

direct x feil? siden eve og wow ikke bruker open GL så kan jeg bare droppe den iden om at det er noe galt med det.

 

noe sted i windows jeg kan uinnstalere direct x og legge inn en tidligere version kanskje? jeg fant faen ikke noen uinnstall av DX 9.0c :thumbdown:

 

trenger hjelp her!

Lenke til kommentar

ja

ja

ja, skjermkortet er helt nytt så

 

noen innstillinger som kan gjøre at dette forekommer? for det skjedde med ATI radeon 9550 også når han spilte dungeon sige, at fra lys og fra playeren kom det lys i alle retninger. men så kom det en venn og skrudde av en setting på skjerkortet ellerno, så funka alt fint. :hmm:

Lenke til kommentar

Trenger fortsatt hjelp.

En venn av meg sa at det kan vere noe med at den ikke takler 32 bits. Men det virker ganske usannsynlig side det ser helt jævlig ut på både 16 og 8 bits.

Har skrudd og vridd og snudt opp ned på alle jævla settings som jeg bare kan finne.

 

kan det vere mulig at det er feil på skjermkortet? anyway, det er slik det ser ut. Det er bare charactern som ser mongo ut, bakgrunns bilde og alt anner som man ikke kan bevege på ser helt fint ut.

 

Begynner og bli frustrert nå :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...