Bimmelom Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hei. Jeg har et aldri så lite spørsmål, og det er hvor skal jeg queste ? Jeg er 41, straks 42 og hvor burde jeg dra å queste ? Finnes det og noen instantser jeg kan ta ? Jeg er møkk lei SM, og samme med Uldaman egentlig. Vil i samme slengen ha noen bra råd til generell kjapp lvl'ing. Takker for svar Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hva med å søke før du lager en tråd hemm? Hvis du hadde brut to minutter på å søke hadde du fått svar med en gang. Dessuten er det en sticky om akkurat dette. For ikke å gå helt OT; tanaris og ZF når du blir 45+ Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 feralas, badlands, nord øst i tanaris, kanskje siste delen av dustwallow marsh, (husker ikke helt, men swamp of sorrows?) Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Du er vel egentlig litt lav lvl til Uldaman vet jeg. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 er det ikke quester i booty bay for den lvlen? Disse bloodsail buccaneers greiene helt i sør der er vel for rundt den lvl vhis ikke jeg husker helt feil. btw; spiller du alliance eller horde ? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Ok. Beklager at jeg ikke søkte. Men, jeg spiller selfølgelig Alliance Jeg dinget 42 nettop. Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Ok. Beklager at jeg ikke søkte. Men, jeg spiller selfølgelig Alliance Jeg dinget 42 nettop. 5578729[/snapback] Er det en selvfølge? Badlands er vel ganske fint for din level nå. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Feralas, Badlands Feralas er en bra plass, mange quester og god xp annbefaler det Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 DU burde dra til Tanaris imo, går fint ann å gjøre 42 questene Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg hadde dratt til Tanaris hvis jeg var deg. Det er nokk ikke vanskelig, når du er tank. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå