Ernie Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det kan være at det er kommet flere svar til dette emnet, men bare 1 e-post er sendt pr forumbesøk for hver tråd du abonnerer på.Dette er for å begrense antall e-post som blir sendt til din innboks. Dette står det i mailene man får fra forumet. Kunne man vennligst slutte med å påberope funksjonalitet man overhode ikke har? Jeg våknet idag opp med 41 mailer fra dette forumet. Det siste døgnet har jeg mottatt 165 mailer. Det er ikke fritt for at flere av de raporterer om nytt innlegg i samme tråd selv om jeg ikke har vært på forumet i mellomtiden (gjelder spesielt de 41 jeg fikk i natt). Enten får man faktisk tilby funksjonaliten, ellers får man kutte ut den linja. Jeg synes iallfall det er litt småirriterende å lese alle de mailene og hele tiden bli minnet på at mailene påstår at jeg ikke skal få SÅ mange av de ... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Har du forsøkt å gå inn på: Kontrollpanel --> Abonnementer --> Vis emner. Der finnes det en rekke forskjellige valgmuligheter på e-postvarsling. Jeg vil anta at den nå står på øyeblikkelig e-postvarsling, endre dette til en type e-postvarsling som passer deg bedre. Håper dette hjelper . Endret 9. februar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Har du forsøkt å gå inn på: Kontrollpanel --> Abonnementer --> Vis emner. Der finnes det en rekke forskjellige valgmuligheter på e-postvarsling. Jeg vil anta at den nå står på øyeblikkelig e-postvarsling, endre dette til en type e-postvarsling som passer deg bedre. Håper dette hjelper . 5579195[/snapback] Ja, det gjør det sikkert, men jeg er faktisk ute etter det mailene lover jeg. Bare en mail pr. tråd om gangen. Endret 9. februar 2006 av Ernie Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Får også flere mailer pr. tråd. Nå må virkelig dev her finne sin plass Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Har dere problemer med dette her enda? I så tilfelle skal jeg få undersøkt litt og se hva som er årsaken. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg har også fått det så jeg stoppet med å abonnere på tråder. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Har dere problemer med dette her enda?I så tilfelle skal jeg få undersøkt litt og se hva som er årsaken. 5890934[/snapback] Jupp, fortsatt får jeg får flere mailer fra samme tråd selv om jeg ikke har vært innom den i mellomtiden. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Som jeg har nevnt tidligere finnes det flere typer e-post varsling, det er disse: Ingen e-postvarsel Denne innstillingen vil gjøre slik at du ikke får noen epost, men innlegg vil forbli i ditt abonnementspanel. Forsinket epost-varsling Denne innstillingen vil gjøre at du får tilsendt en epost hvis et nytt innlegg eller tråd har blitt laget og du ikke er pålogget. Umiddelbar epost-varsling Denne innstillingen vil gjøre at du får tilsendt en epost hvis et nytt innlegg eller tråd har blitt laget uavhengig om du er pålogget eller ikke. Daglig epost-oppdatering Dette alternativet vil gjøre at du vil motta daglige epostoppdateringer med nye innlegg og emner Ukentlig e-postoppdatering Dette alternativet vil gjøre at du vil motta ukentlige e-postoppdateringer med nye innlegg og emner Som dere kan se er det altså ulike typer varslinger, for å endre fra en type varsling til en annen type varsling må du gå hit: Kontrollpanel --> Abonnementer --> Vis emner. Du kan altså velge hvor ofte du skal få e-poster fra en tråd/kategori. (se beskrivelse) Grunnen til at dette ikke samsvarer med det det står i mailen er at malen til mailen ikke er blitt endret i noen stor grad etter oppgraderingen. Så det er ikke funksjonen det er noe feil med, det er det det står i mailen. Så det forumstyret må gjøre er altså å bare endre malen så den passer til det nye varslingsystemet som kom i IPB 2.0. TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg