Millmax Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Den roterende 3D utgaven er jo for såvidt grei nok. men 2D utgaven synes jeg ser ut som en vissen blomst. Endret 9. februar 2006 av Millmax Lenke til kommentar
lre Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Den propellen er helt ok! MEN, den passet IKKE til å være ved teksten i Telenor-logoen, synes jeg. Det der passet ikke Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Gud så tragisk, noe av det teiteste jeg har sett. det der må jo helt klart vere en næÆÆææÆrspill ide. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Dette er vel det mest mislykkede forsøket på fornyelse jeg noensinne har sett. De ser ut som et trekroners selskap med hovedkontor i kjelleren. Latterlig, rette og slett. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Så det er telenor sin logo som har irritert meg i det siste på vg.no Makan til trasig logo. Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Same shit, new wrapping Lenke til kommentar
So|o Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Synes den er OK. Litt mer fresh enn den gamle og trauste logoen. Lenke til kommentar
askare Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Tja, logoen er vel sånn derre middelmådig. Men, herregud for en irriterende reklame på IT-avisen og VG. Den er så irriterenda at de taper vel kunder på den..... Personlig så syns jeg at den gode gamle logoen var best læll. Televerket... Endret 9. februar 2006 av askare Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hmm.. Har sett bedre, men synes det er bra Telenor ASA satser på nye veien... Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Hvor mye penger har de brukt på den nye logoen? 10-20 millioner? Logoen var grei, men passet ikke Telenor. Endret 9. februar 2006 av Zuluzion Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 I følge nyhetene i morges har logoen kostet et "titalls millioner" uten at vi fikk noen vettug forklaring for hvorfor de bytter. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det der var enkelt og greit lite profesjonelt gjort av Telenor. Det ser ut som en logo til en fjortiss cs-klan eller noe sånnt.. Skjønner ikke at de tørr :!: Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg assossierer den bare med høyre-logoen, ca samme farge og noe med formen. Vel, jeg har nå vært lykkelig telenorfri de siste årene.... M. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Oi, er dette den nye Telenor logoen.. Trodde det var en reklame for damebind eller.no jeg som har rullet på diverse nettsider.... stygg var logoen uansett Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 alle kan da lage en slik logo kansje en 3 åring å Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Oi, er dette den nye Telenor logoen.. Trodde det var en reklame for damebind eller.no jeg som har rullet på diverse nettsider.... stygg var logoen uansett 5576616[/snapback] Bananskall som noen kalte det. Men ser greia ja når du nevner damebind. Samme greia liksom. Grei logo, men som noen sier.. detter er ikke Telenor. Det ligner mer på en logo for et design firma eller noe i den duren. Likte bedre den gamle. Den var mer forklarende og den hadde et poeng.. altså kommunikasjon. De burde heller ha fiksa den litt mer opp til dagens standard. Men det er nå bare min mening. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Fytti katta, denne logoen var utrolig stygg! Har irritert meg over den stygge propellen som har vært på vg.no i hele går! Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Ååånei, det er jo nesten nok grunn til å benytte annen operatør enn telenor bare den logoen få tilbake den gamle! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Blæ på Telenor! Skal bytte fra de så fort jeg får fiberoptisk i år! Makan til mye surr som hos Telenor, det er TRAGISK! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Har sendt mail til telenor nå som viser dem denne tråden. Da får de se hvor hardt de har dreti på seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå