Gå til innhold

Demonstrasjon i Oslo, ender det i kaos?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg satt nå i friminuttet og diskuterte demonstrasjonen som kommer i Grønland på lørdag. Folk her sier at 16 000 muslimer skal møte opp, samtidig som 1 000 nynazister kommer for å bråke. A- og B-gjengen har også avtalt fred mellom dem for å ta knekken på nynazistene. Hva er det som skjer?

 

Skal det komme mer bråk mellom muslimer og høyreekstreme?

 

Som muslim bekymrer jeg meg veldig. Vi har allerede et utrolig dårlig rykte, og ting ser ikke akkurat lysere ut.

 

Hadde vært hyggelig om noen som vet noe, kommer med det :)

 

Mvh pavlion

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi får håpe at det ikke blir noe av.

 

For muslimene sin del vil jo dette være å skyte seg i foten. De kan ikke få noe utav dette bortsett fra mer negativ oppmerksomhet rundt sin religion. Akkurat det har vel den fronten fått nok av den siste tiden.

 

De tallene som du kommer med er uansett for høye, håper jeg.

Det finnes ikke så mange som 1000 nazister i hele Norge.

Lenke til kommentar

Saken har kommet ut av kontroll ja.

 

Men det er jo stor mulighet for at nynazistene får med seg folk. Jeg sitter her veldig sentralt i Oslo, folk herfra kommer fra alle kanter i byen, for å ikke snakke om utenfor byen også.

 

Har politiet kontroll i tilfelle det blir bråk?

 

Dette må hindres :no:

Lenke til kommentar

Jeg håper for all del at nazistene ikke møter opp, for muslimene har annonsert en fredelig demonstrasjon. Om nazistene kommer og det blir bråk, vil medier rundt om i arabiske land fremstille situasjonen i Norge helt feil, slik vestlige medier har gjort med situasjonen i arabiske land (ikke at situasjonen der ikke er ille, men media fremstiller det to-tre mennesker gjør som en hel folkemasses gjerninger).

 

Og om dette skjer, vil muligens USA blande seg inn og sende soldater til de arabiske landene for å roe dem ned, de vil svare med mothandlinger, dette kan føre til krig mellom USA og arabiske land. USAs lillebror Storbritannia, vil støtte krigen og bli involvert og siden Norge er med i NATO (denne store krigsalliansen), må vi også sende styrker til en situasjon vi hele tiden har ønsket å dempe.

 

Dette er bare det verste som kan skje.

Lenke til kommentar
Finnes det 1000 nynazister i Norge?

5571793[/snapback]

Jess, flere også vil jeg tro.

5571806[/snapback]

Det er også 763 døve labradorer i Finnmark. :-)

 

Har du noen kilder som bekrefter utsagnet ditt?

5571819[/snapback]

 

Nei, men om noen vil bevise/motbevise, så værsågod.

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Finnes det 1000 nynazister i Norge?

5571793[/snapback]

Jess, flere også vil jeg tro.

5571806[/snapback]

Det er også 763 døve labradorer i Finnmark. :-)

 

Har du noen kilder som bekrefter utsagnet ditt?

5571819[/snapback]

Overvåkningspolitiet har registrert 150 aktive nazister i Norge. Trolig ligger tallet noe høyere, men ikke over 200. Kilde: Antirasistisk senter

Nei, men om noen vil bevise/motbevise, så værsågod.

:tease:

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar
Overvåkningspolitiet har registrert 150 aktive nazister i Norge. Trolig ligger tallet noe høyere, men ikke over 200.  Kilde: Antirasistisk senter

5571831[/snapback]

 

Det er de aktive. Kjempemange gamle nazister som sitter i rullestol på vestlandet uten noe særlig alternativ til å være aktive. Stort sett bare du unge nazistene som aksjonerer osv.

Lenke til kommentar
Overvåkningspolitiet har registrert 150 aktive nazister i Norge. Trolig ligger tallet noe høyere, men ikke over 200.  Kilde: Antirasistisk senter

5571831[/snapback]

Det er de aktive. Kjempemange gamle nazister som sitter i rullestol på vestlandet uten noe særlig alternativ til å være aktive. Stort sett bare du unge nazistene som aksjonerer osv.

5571843[/snapback]

Og ALLE som har noe imot muslimer (les nazister) skal komme ut på denne dagen? Nei give me a break..

Lenke til kommentar
Men, igjen - må man være nazist for å hate muslimer? Det holder jo å være rasist.

 

Håper muslimene holder seg innendørs så slipper vi voldelige sammenstøt.

 

Vegard_: Ro, ro...

5571850[/snapback]

 

Politiet må møte opp og holde fundamentalister og fantikere borte fra stedet.

 

Hva sier norsk lov om fundamentalisme, btw?

 

LarsP: ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...