SAAN Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Har vært nødt å sette i nytt hovedkort på pc, og må dermed reinstallere OS. Dette gjør jeg på en ny harddisk. Er det noen måte jeg kan hente frem mailer og kontaktliste fra den gamle harddisken (som nå står i som slave, og ikke er gjordt noe med foreløpig)? Endret 8. februar 2006 av SAAN Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Har vært nødt å sette i nytt hovedkort på pc, og må dermed reinstallere OS. Dette gjør jeg på en ny harddisk. Er det noen måte jeg kan hente frem mailer og kontaktliste fra den gamle harddisken (som nå står i som slave, og ikke er gjordt noe med foreløpig)? 5569433[/snapback] Jepp ! de kan du impotere fra gamle disken. vent litt så skal jeg finne stien, Outlook eller Outlook express ? Endret 7. februar 2006 av jarmo Lenke til kommentar
SAAN Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Høres bra ut Har outlook express Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 MAIL >Innbox>fil>impoter>OE 6.0 ?> stien> se bilde Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Adressebok > stien> Endret 7. februar 2006 av jarmo Lenke til kommentar
SAAN Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 takk for hjelpen,nå er mailen berget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå