Ondskapen Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Er det en måte og fjrene søpelbøtta på? sånn at den ikke ligger på skrivebordet, men et annet sted? Endret 7. februar 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Papirkurven KAN fjernes men det er noe jeg ikke anbefaler for fem flate øre. Filer du sletter endre opp i papirkurven, vis du da ikke bruker shift+del for å slette filene, og det er godt å ha tilgang til papirkurven hele tiden (snarveien til papirkurven er @C:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll,-8964). Men får å slette den er det bare å fjerne den stringen i registeret, enda en gang, jeg anbefaler det IKKE for NOEN. Håper dette hjelper. Endret 7. februar 2006 av vegis Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Jeg vil ikke fjerne den. Bare FLYTTE den. (feil "overskrift"...) Hvordan gjør jeg dette? Det ser så jævelig dumt ut. Skule gjerne hatt den i en mappe i min dokumenter... Endret 7. februar 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Du kan jo høgreklikke på skrivebordet og fjerne haka ved "Show desktop icons" under "Arrange ions by", men då vil alle andre ting du legg på skrivebordet verte usynlege og... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 http://www.alltweaks.com/tweaks/winxp/desktop/recycle.html lykke til Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Papirkurven KAN fjernes men det er noe jeg ikke anbefaler for fem flate øre. Filer du sletter endre opp i papirkurven, vis du da ikke bruker shift+del for å slette filene, og det er godt å ha tilgang til papirkurven hele tiden (snarveien til papirkurven er @C:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll,-8964). Men får å slette den er det bare å fjerne den stringen i registeret, enda en gang, jeg anbefaler det IKKE for NOEN. Håper dette hjelper. 5569214[/snapback] Roter med du da? Jeg har fjernet ikonet fra skrivebordet. Det betyr ikke at jeg ikke har tilgang på papirkurven. Lenke til kommentar
Tetris Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Eller last ned Tweak UI fra Microsoft Powertoys. Her kan du enkelt justere mange Windows-instillinger. Velg Desktop og ta bort avhukingen ved Papirkurv. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Eller last ned Tweak UI fra Microsoft Powertoys.Her kan du enkelt justere mange Windows-instillinger. Velg Desktop og ta bort avhukingen ved Papirkurv. 5571221[/snapback] som vanlig er den enkleste løsning de beste Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg vil ikke fjerne den. Bare FLYTTE den. (feil "overskrift"...) Hvordan gjør jeg dette? Det ser så jævelig dumt ut. Skule gjerne hatt den i en mappe i min dokumenter... 5569365[/snapback] Korleis får du sånt skrivebord istaden for vanlig?? Lenke til kommentar
abze Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Han bruker DENNE tror jeg! Endret 10. februar 2006 av abze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå