H4ngm4N Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Tenkte vi kunne lage en tråd hvor vi kunne legge inn bilder vi hadde tegnet og få tilbakemeldiger, og gi tilbakemeldinger på andre sine bilder. Har nylig begynt å tegne manga selv, og synes det er veldig gøy. Det første bildet er tegnet etter en toturial som jeg fant på nettet. Det andre er laget selv, men litt inspirert av Lust fra FMA. (Kun inspirert av, prøvde ikke å tegne henne.) Så legg inn bilder og gi tilbakemeldinger folkens! Endret 22. februar 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 detta er saker! har drivi å tegna litt manga før, og skal starte igjen nå.. har kanskje tenkt til å prøve å lage en serie Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) tegner ikke så ofte mennesker, men når jeg først gjør det er det manga... Ikke akkuratt noe masterverk, men det er da manga Endret 8. mai 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) (Text slettet) 14 tegn... Endret 22. februar 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Noe jeg lagde i går.. Ikke så bra fargelagt, og den har litt stort hode og sånn, fordi jeg ikke gadd å tegne opp 'skjelett' Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Er alt en slik tråd her: Post din tegning her. 5647713[/snapback] Hvorfor linker du til "Mine inlegg"? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Er alt en slik tråd her: Post din tegning her. 5647713[/snapback] Hvorfor linker du til "Mine inlegg"? 5647895[/snapback] Fordi du skulle få noe å spørre om? Vi prøver igjen: Her er det en slik tråd. Den burde funke. Endret 22. februar 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 zomax: Drit fet tegning, men prøv å gjøre haken litt spissere.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hvordan fagelegger dere tegninger? Har noen tegninger som er tegnet med blyant, hva bør jeg gjøre for at tegningen skal bli "renere"? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 De fleste lager vel en skise for så å gjøre den ferdig i photoshop, dette er litt vanskelig hvis du ikke har wacom (tegnebrett til å koble på PC'n). Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 zomax: Drit fet tegning, men prøv å gjøre haken litt spissere.. 5647986[/snapback] takk takk.. veit at haken ikke er så bra.. blei bare sånn.. -------------- å fargelegge og gjøre tegninger skarpere i photoshop er ganske tidkrevende.. for det første trenger du ikke tegnebrett (wacom e.l.) det eneste du trenger erpen-tool! du velger pen tool og markerer alle strekene dine og lager paths. etter dette fyller du pahene med svart her er en tutorial jeg fant, for de som lurer og ikke skjønnte det jeg sa Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) har tegnet en del... liker ikke å tegne mere... kan vise noen av tegningene jeg har tegnet fordet... ... ... ... ... ... jeg gidder ikke tegne mer ettersom jeg har fantasi som en gullfisk... Endret 2. mars 2006 av Kiwi-Kun Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) jeg gidder ikke tegne mer ettersom jeg har fantasi som en gullfisk... Er mer enn det jeg vil noen gang drømme om å ha. Anyway, det var riktig så flotte tegninger du har der. Du burde være stolt. Endret 2. mars 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 jeg likte å være stolt en gang i tiden over dem, men når jeg satt på skolen og gjorde siste finish og folk kom og sa "oooOOOh! ærre pokemon?!" så ble jeg bare skikkelig umotivert.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 jeg likte å være stolt en gang i tiden over dem, men når jeg satt på skolen og gjorde siste finish og folk kom og sa "oooOOOh! ærre pokemon?!" så ble jeg bare skikkelig umotivert.. 5691816[/snapback] Meget godt poeng. Skjønner ikke hvordan dem klarte å sammenlingne Pokemon og tegningene dine... Pokemon: Teit, homo, kjedelig, dårlig osv. Tegninger: Diggbart. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 så dermed endte det med at jeg sluttet å tegne... jaja.. har nå ihvertfall de tegningene da... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Du kan jo ta opp tegning igjen, du gjør jo en meget bra jobb. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 urk! mendokuse na! (betyr: "thats troublesome" eller noe...) besides så tar pcen min opp stort sett all fritiden min... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Det er synd for du har talent! Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 ... vurderer å ta opp tegning igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå