Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Fant ikke en eeeneste tråd om sex på forumet her :no:

 

Vi trenger en tråd der det diskuteres rundt temaet Sex!

Veit at dette er privat, men vi trenger ikke oppgi navn, gate nummer og sånt :p

 

F.eks:

Hvor mange har du ligget med?

Metoder,

Stillinger og masse annet!

 

-------------------

 

Og jeg håper at vi kan ta hverandre litt seriøste hvis noen har noe problemer innenfor temaet sex!

Endret av crawford
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Favorittposisjoner:

 

1) Jenta ligger på ryggen. Gutten sitter på knærne, som løfter det ene beinet til jenta opp på skulderen, for så å la det andre beinet ligge rett. Så er det bare å sette i gang. Populær med de jentene jeg har møtt..

 

2) Jenta ligger nok en gang på ryggen. Jenta legger begge beina sine over skuldrene til gutten, som legger seg over jenta i en pushup stilling. Må ha en litt mjuk jente til dette. Dyp penetrasjon men er vond for ryggen (slitsomt å holde seg oppe lenge)

Lenke til kommentar

hmm, hvor mange jeg har lgget med.. 2, men den første teler ikke.. er i fast forhold nå, så blr vel mest hun jeg har sex med.

 

stillinger går vel i litt av hvert... alt mulig... bortsett fra veldig kinky kama sutra greier, og null anal sex :p

 

 

og btw, som du sier, MENN tenker MYE MER på sex enn jenter :w00t:

 

 

//Sweet

Lenke til kommentar

For å starte med ordentlig griseprat så sier jeg:

 

En metode for å Forsinke utløsningen er å klemme på undersiden av penis oppunder hodet litt før du kommer, etter man har gjort dette er det bare å fortsette igjen,

 

Har også hørt at menn ikke kommer hvis de ligger med beina sammen, men tviler på at dette funker :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...