Gå til innhold

HW dokumentar filmen? Lenge igjen?

Anbefalte innlegg

Heisann..

Så med stor innteresse traileren til den nye dokumentaren om HW, og gleder meg veldig til å se hele. Men når kommer den? Er det lenge igjen? :whistle:

Vis det er altfor lenge igjen, finnes det noen flere trailere da?

Uansett, lykke te med filmen. Tror det er mange som vil se den iallefall! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HW-filmen skal lanseres dagen før The Gathering 2006, altså 11. april. En teller som teller ned til lansering kan du se her. Det har tatt lang tid, men filmen begynner å bli ferdig nå. Jeg kan love dere at vi som har jobbet med den ikke gleder oss mindre enn dere. :)

Trailer:

Medium kvalitet

Høy kvalitet

(Benytt VLC hvis den ikke fungerer i deres standard avspillingsprogram)

Endret av @kd
Lenke til kommentar
HW-filmen skal lanseres dagen før The Gathering 2006, altså 11. april. En teller som teller ned til lansering kan du se her. Det har tatt lang tid, men filmen begynner å bli ferdig nå. Jeg kan love dere at vi som har jobbet med den ikke gleder oss mindre enn dere. :)

Trailer:

Medium kvalitet

Høy kvalitet

5540767[/snapback]

Fungerte ikke her... Tatt bort filmene? I såfall kan noen slenge opp en annen adresse?

Lenke til kommentar

Trailer:

Medium kvalitet

Høy kvalitet

5540767[/snapback]

Det ser ut som du har orden på det meste ja :yes:

All videre diskusjon rundt filmen kan dere ta her.

Og så tenker jeg det holder med en tråd om den, derfor avslutter vi her. *Stenge*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...