HoaXed Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Heisann.. Så med stor innteresse traileren til den nye dokumentaren om HW, og gleder meg veldig til å se hele. Men når kommer den? Er det lenge igjen? Vis det er altfor lenge igjen, finnes det noen flere trailere da? Uansett, lykke te med filmen. Tror det er mange som vil se den iallefall! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hvor ligger traileren ? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Lurte jeg også litt på.. Hvor ligger traileren? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) HW-filmen skal lanseres dagen før The Gathering 2006, altså 11. april. En teller som teller ned til lansering kan du se her. Det har tatt lang tid, men filmen begynner å bli ferdig nå. Jeg kan love dere at vi som har jobbet med den ikke gleder oss mindre enn dere. Trailer: Medium kvalitet Høy kvalitet (Benytt VLC hvis den ikke fungerer i deres standard avspillingsprogram) Endret 2. februar 2006 av @kd Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Ser jo artig ut dette. Blir spennende å se når den omsider kommer. PS: Insinuerer De at VLC ikke er satt som standard avspillingsprogram? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 PS: Insinuerer De at VLC ikke er satt som standard avspillingsprogram? 5544552[/snapback] Hehe, det får da være grenser til frekkhet fra min side. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 HW-filmen skal lanseres dagen før The Gathering 2006, altså 11. april. En teller som teller ned til lansering kan du se her. Det har tatt lang tid, men filmen begynner å bli ferdig nå. Jeg kan love dere at vi som har jobbet med den ikke gleder oss mindre enn dere. Trailer: Medium kvalitet Høy kvalitet (Benytt VLC hvis den ikke fungerer i deres standard avspillingsprogram) 5540767[/snapback] Fungerte ikke her... Tatt bort filmene? I såfall kan noen slenge opp en annen adresse? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Ser bra ut, gleder meg til å se hele når den er ferdig. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 nice upload på den linjen , 750kB/sek Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hmm, nå fungerte det, var vel bare ned første gangen jeg prøvde... Bra jobba! Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 dæven. rask nedlasting Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 HW-filmen skal lanseres dagen før The Gathering 2006, altså 11. april. En teller som teller ned til lansering kan du se her. Det har tatt lang tid, men filmen begynner å bli ferdig nå. Jeg kan love dere at vi som har jobbet med den ikke gleder oss mindre enn dere. Trailer: Medium kvalitet Høy kvalitet (Benytt VLC hvis den ikke fungerer i deres standard avspillingsprogram) 5540767[/snapback] Det ser ut som du har orden på det meste ja All videre diskusjon rundt filmen kan dere ta her. Og så tenker jeg det holder med en tråd om den, derfor avslutter vi her. *Stenge* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg