Gå til innhold

Kjøp av ny mus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vel, skal du ha kongen av gamingmus må du kjøpe G7! er du villig til å betale nok er den det beste du kan få. er rett og slett er trådløs laser-versjon av G5, som mange skryter opp i taket, og responsen er ufeilbarlig.  :thumbup:

5537457[/snapback]

 

Har G7 også, problemet med den er at den tømmer et batteri _alt_ for fort. Kan fort måtte skifte hver dag. Selve prosessen med å skifte batteri er gjort på 10 sekunder, men tenk også på at det er et begrenset antall ganger du kan lade opp de batteriene før de begynner å bli skabbete. Bortsett fra det er jeg enig, G7 er flott. Herlig med ei skikkelig god trådløs mus. Helt annen frihet.

Lenke til kommentar
vel, skal du ha kongen av gamingmus må du kjøpe G7! er du villig til å betale nok er den det beste du kan få. er rett og slett er trådløs laser-versjon av G5, som mange skryter opp i taket, og responsen er ufeilbarlig.  :thumbup:

5537457[/snapback]

 

Har G7 også, problemet med den er at den tømmer et batteri _alt_ for fort. Kan fort måtte skifte hver dag. Selve prosessen med å skifte batteri er gjort på 10 sekunder, men tenk også på at det er et begrenset antall ganger du kan lade opp de batteriene før de begynner å bli skabbete. Bortsett fra det er jeg enig, G7 er flott. Herlig med ei skikkelig god trådløs mus. Helt annen frihet.

5545219[/snapback]

 

 

:thumbup: Enig at den suger strøm fra batteriet, men heldigvis fulgte med to slik at ett lades mens det andre lades. Men må legge til at jeg synes g7 har veldig lang rekkevidde. Samtidig er den den dyreste musa på komplett (til dags dato) slik at en har noe som er digg. Synd at den er så dyr. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...