Jimster Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 En enkel mod jeg gjorde for en Zalman ZM-MFC1 viftestyring. Jeg poster denne under kabinetter fordi den er relevant til Lian-Li sitt design. Jeg synes dette sånn sett er det beste valget for dem som eier et Lian-Li kabinett. En veldig enkel mod. Du trenger blyant skrujern og bormaskin. Cool huh? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jo, var fin den Må nok kjøpe meg en sånn styring, jeg også..... Har riktignok ikke Lian Li, men likevel... Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Jo, var fin den Må nok kjøpe meg en sånn styring, jeg også..... Har riktignok ikke Lian Li, men likevel... 5530572[/snapback] Ja styringen er bra den. ...bare gode erfaringer! Er det noen som vet om katoder kan dimmes...feks 5v istedet for 12v? De to bryterne til høyre har bruksområde 5v - off - 12v. Hadde vært kult om disse bryterne hadde kunnet styre katodene. Jeg ser for meg at om jeg slår på feil volt så ødelegger jeg dem Endret 31. januar 2006 av jimster Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Så veldig bra ut det der skal gjøre det samme med to helt like viftstyringer så de passer inn i mitt Lian Li PC-71. når det kommer til katoder så har jeg tenkt på det samme en stund og har bestemt meg for og prøve det ut. jeg har planer om og lage et kretskort (med hjelp av en venn som er litt god på dette området) hvor jeg skal montere på noen motstander før jeg kobler det til.. håper det funker. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Har selv samma viftestyring og har et svart LianLi kab, så denne modden ser artig ut, må testes. Ja, funker helt fint å koble til katodene til de to 3-veis bryterne. har gjort det selv, på 5v lyser de bare litt svakere. Sikkert greit å kunne dimme katodelysene i noen situasjoner. Men om katodene tar skade av det vet jeg ikke, mine funker da enda et halvt år etter. Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Har selv samma viftestyring og har et svart LianLi kab, så denne modden ser artig ut, må testes.Ja, funker helt fint å koble til katodene til de to 3-veis bryterne. har gjort det selv, på 5v lyser de bare litt svakere. Sikkert greit å kunne dimme katodelysene i noen situasjoner. Men om katodene tar skade av det vet jeg ikke, mine funker da enda et halvt år etter. 5538724[/snapback] Takk for nytting info. Jeg skal teste å koble katoden på de bryterne når jeg setter sammen nysystemet her. Ellers kom jeg til å tenke på...må da gå an å bruke strømmen fra bryterne til et rele...og slå stasj av og på slik? Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg skjønner ikke helt hva du gjør der. Bare fjerner du den blå plastikken så bam! fin aluminium finish? har nettopp kjøpt en pc med denne viftestyringen. pc'n er på vei (7800gtx, 3500+ +++ ) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg har nettopp kjøpt en slik viftestyring(@TG), kan du vise litt bedre fremgangen? Hvertfall forklare det? Åssen fikk du av knottene f.eks? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg skjønner ikke helt hva du gjør der.Bare fjerner du den blå plastikken så bam! fin aluminium finish? har nettopp kjøpt en pc med denne viftestyringen. pc'n er på vei (7800gtx, 3500+ +++ ) 5546747[/snapback] den alu finishen er vel et av brønnlokkene på Lian Li kabs... Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Noe så sinnsykt helrått. Det må jeg bare ha. Men det er altfor stress da Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hmm... Jeg vurderer å gjøre noe av det samme med min viftestyring(tror det er en rheobus), men den har svarte knotter, noe som ikke passer helt bra . Åssen tror dere det blir med mitt PC7ASCAND? (som er sølvfarget, eller børstet aluminium da ) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Trenger svar på åssen man får av knottene/rheostatene nå! Holder på med en lignende mod! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg skjønner ikke helt hva du gjør der.Bare fjerner du den blå plastikken så bam! fin aluminium finish? har nettopp kjøpt en pc med denne viftestyringen. pc'n er på vei (7800gtx, 3500+ +++ ) 5546747[/snapback] den alu finishen er vel et av brønnlokkene på Lian Li kabs... 5923111[/snapback] Han setter på et nytt deksel, han fjærner det gamle og borer hull i et nytt. Jupp, det er fra et lian li brønndeksel Trenger svar på åssen man får av knottene/rheostatene nå! Holder på med en lignende mod! 5935280[/snapback] Du drar de av, hvis jeg ikke husker feil så er de bare festet med litt lim under. Derfor sitter de litt godt. Bruk noe slik at du får lagt litt press på knottene når du skal ha de av Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hmm... Jeg vurderer å gjøre noe av det samme med min viftestyring(tror det er en rheobus), men den har svarte knotter, noe som ikke passer helt bra . Åssen tror dere det blir med mitt PC7ASCAND? (som er sølvfarget, eller børstet aluminium da ) 5924383[/snapback] Du får faktisk kjøp ferdig boret deksel til rheobusen http://www.microplex.no/product.aspx?pid=S...LBB&mcat=15s230 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=S...LSI&mcat=15s230 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Se her åssen det gikk. Vennligst hjelp meg med dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå